Διακανονισμοί οφειλών στη ΔΕΗ: “Το ενδιαφέρον των πελατών είναι πολύ μεγάλο από την ημέρα που άρχισε η ρύθμιση” δήλωσε η σύμβουλος Επικοινωνίας της ΔΕΗ, Σοφία Δήμτσα σχετικά με τις ρυθμίσεις οφειλών προς τη ΔΕΗ που πλέον γίνονται και τηλεφωνικά. Σε δηλώσεις της στον REAL FM υποστήριξε ότι “ο αριθμός κινείται στις 2.500 ρυθμίσεις την ημέρα, εκ των οποίων περίπου οι 1.000 είναι τηλεφωνικές. Γεγονός που δείχνει ότι αποτελεί μεγάλη εξυπηρέτηση για τους πελάτες αφού δεν χρειάζεται να στήνονται σε ουρές”.
Αν κάποιος τηλεφωνήσει στο πενταψήφιο νούμερο 11770 για ρύθμιση, σύμφωνα με όσα είπε η κ. Δήμτσα, θα πρέπει να έχει τον λογαριασμό του για να βλέπει την παροχή και την οφειλή του, την ταυτότητα και τον ΑΦΜ του. Μόλις τηλεφωνήσουν οι ενδιαφερόμενοι, συνδέονται με τον υπάλληλο στον οποίο δίνουν τα στοιχεία τους, γίνεται αμέσως ο έλεγχος του ποσού και ενημερώνεται αμέσως ο πελάτης ποια είναι η προκαταβολή και το ποσό της δόσης και μόλις συμφωνήσει με τον υπάλληλο για τον διακανονισμό, κλείνοντας το τηλέφωνο, λαμβάνει ένα sms που ενημερώνει ότι για να ενεργοποιηθεί η ρύθμιση θα πρέπει να πληρώσει την προκαταβολή την επόμενη εργάσιμη ημέρα σε έναν κωδικό πληρωμής που αποστέλλεται με το μήνυμα. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μέσω του site της ΔΕΗ χωρίς προμήθεια, ή μέσω ΑΤΜ ή μέσω e- banking ή και στο ταμείο.
Η νέα ρύθμιση έρχεται να διευκολύνει τους οφειλέτες
Σύμφωνα με τη σύμβουλο Επικοινωνίας της ΔΕΗ, “η προκαταβολή εξαρτάται από το χρέος που έχει ο καθένας, ξεκινάει από το 10% για ποσά έως 500 ευρώ και φτάνει το 20% για ποσά πάνω από 3.000 ευρώ ή εναλλακτικά αν θέλουν περισσότερες δόσεις φτάνει το 30%. Είναι πολύ χαμηλότερες οι προκαταβολές σε σχέση με σήμερα”.
Όπως είπε η ίδια, “προς το παρόν η ρύθμιση είναι ανοιχτή αλλά συμβουλεύουμε να σπεύσουν όσοι έχουν οφειλές να τις ρυθμίσουν γιατί όσοι δεν ανταποκριθούν τότε κάποια στιγμή θα έρθουν αντιμέτωποι με τις αποκοπές ρεύματος”.