Το YouTube μπορεί να αποτελέσει μία τεράστια πηγή εσόδων για τον οποιονδήποτε. Αρκεί τα βίντεο που ανεβαίνουν στη δημοφιλή πλατφόρμα να συγκεντρώσουν τις απαραίτητες προβολές. Για παράδειγμα ένα βίντεο με 1 εκατομμύριο προβολές μπορεί να βγάλει περίπου 2000 ευρώ.
Η δημοφιλής πλατφόρμα ετοιμάζεται για μία πολύ σημαντική αλλαγή. Αναμένεται να διαφοροποιηθεί ο αλγόριθμος που υπολογίζει τα views για τα μουσικά video, αφού ανακαλύφθηκε ότι υπήρχαν καλλιτέχνες και εταιρίες που χρησιμοποιούσαν “κόλπα ανάπτυξης” για να φουσκώσουν τα νούμερα τους. Το YouTube δεν θα μετρά πλέον τα views που θα προέρχονται από “προβολές διαφημίσεων” όταν πρόκειται για μουσικά βίντεο και video clips.
Αντ ‘αυτού τα views για ένα βίντεο θα βασίζονται μόνο σε οργανικές προβολές μέσα και έξω από την πλατφόρμα. Οι διαφημίσεις μουσικών βίντεο πριν από άλλα βίντεο στο YouTube είχε γίνει κοινή πρακτική στη μουσική βιομηχανία με αποτέλεσμα πολλά τραγούδια να φουσκώνουν υπερβολικά τα νούμερα τους τις πρώτες 24 ώρες και να μπορούν να μπουν ακόμα και στις τάσεις.
“Επειδή επιδιώκουμε να διατηρήσουμε συνέπεια και αξιοπιστία σε ολόκληρη την πλατφόρμα μας, έχουμε κάνει κάποιες απαραίτητες αναθεωρήσεις στη μεθοδολογία μας. Η διαφήμιση μέσω βίντεο είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε συγκεκριμένο κοινό για το ντεμπούτο ενός τραγουδιού στην πλατφόρμα, αλλά οι αμειβόμενες προβολές διαφημίσεων στο YouTube δεν θα λαμβάνονται πλέον υπόψη για τις 24 πρώτες ώρες και τους υπολογισμούς ρεκόρ…” αναφέρει το blog του Youtube
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και ανάγκασε την πλατφόρμα να κάνει αλλαγές ήρθε φέτος τον Ιούλιο όταν ο Ινδός rapper, Badshah, έσπασε το ρεκόρ για τις περισσότερες εμφανίσεις σε 24 ώρες με 75 εκατομμύρια προβολές αγοράζοντας διαφημίσεις που προωθούν βίντεο. Αυτό οδήγησε σε μια δραματικά μεγάλη αύξηση των προβολών που επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.