Στην εποχή μας τα e-mails είναι από τους δημοφιλέστερους τρόπους επικοινωνίας, τόσο στην επαγγελματική ζωή κάποιου όσο και στην προσωπική. Όμως αμέτρητες φορές έχουμε βάλει λάθος παραλήπτη κατά τη διάρκεια αποστολής ενός email και τρέχουμε να ακυρώσουμε την αποστολή ή να στείλουμε δεύτερο e-mail που να εξηγούμε το λάθος μας.
Όμως πλέον δεν χρειάζεται να αγχωνόμαστε. Υπάρχει τρόπος να “πάρουμε πίσω” το λάθος e-mail. Στο gmail τουλάχιστον. Για να μην βρεθείτε ξανά στην άβολη θέση να εξηγείται ότι κάνατε λάθος και πως το email αυτό δεν προοριζόταν για το πρόσωπο που το έλαβε δείτε πώς θα καταφέρετε να συμμαζέψετε σε δευτερόλεπτα το λάθος που κάνατε από απροσεξία ή βιασύνη.
- 1) Πρώτα πρέπει να ελέγξετε ότι η επιλογή «Αναίρεση Αποστολής» είναι ενεργή. Από το inbox, πατήστε το εικονίδιο των ρυθμίσεων πάνω δεξιά και επιλέξτε «Ρυθμίσεις».
- 2) Μεταβείτε στο «Αναίρεση Αποστολής», και επιλέξτε το «Ενεργοποίηση αναίρεσης αποστολής». Επίσης διαλέξτε πόσο χρόνο θέλετε να έχετε στη διάθεση σας για να το ακυρώσετε (5, 10, 20, ή 30 δευτερόλεπτα). Μόλις τελειώσετε, πατήστε «Αποθήκευση αλλαγών».
- 3) Την επόμενη φορά που θα στείλετε ένα email, μια λεπτή κίτρινη γραμμή θα εμφανιστεί στην κορυφή της οθόνης. Εκεί θα μπορείτε να πατήσετε «Αναίρεση». Το πατάτε και σταματάτε την αποστολή του μηνύματος.
Σημείωση: Αν φύγετε από τη σελίδα που στείλατε το email, δε θα σας εμφανιστεί η επιλογή αναίρεση (undo).
- 4) Χάρη στην «Αναίρεση Αποστολής», δεν θα κάνετε λάθος στην αποστολή email ξανά.