Η μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου που έχει ο καθένας στην κατοχή του θεωρείται από πολλούς ως σύμβολο κοινωνικής, επαγγελματικής και οικονομικής καταξίωσης. Σύμφωνα με την έρευνα μιας δημοφιλούς ιστοσελίδας γνωριμιών για παντρεμένους, οι κάτοχοι πολυτελών μοντέλων είναι αυτοί που έχουν μεγαλύτερη ροπή προς την απιστία. Η έρευνα αφορούσε 800.000 μέλη της ιστοσελίδας Illicit Encounters και έδειξε ότι το 22,21% εξ αυτών οδηγεί Audi.
Μόνο τυχαίο δεν πρέπει να θεωρείται το γεγονός πως και στις επόμενες θέσεις βρίσκονται ιδιαίτερα πολυτελής μάρκες από την Γερμανία. Δεύτερη στη λίστα βρίσκεται η BMW με 13,79% (ήταν πρώτη την προηγούμενη χρονιά), ενώ ακολουθεί η Mercedes με 8,73% και η Volkswagen με 5,74%. «Τα αυτοκίνητα φανερώνουν πολλά για τους ιδιοκτήτες τους. Άτομα πετυχημένα επαγγελματικά και με κίνητρο δεν συμβιβάζονται με ό,τι κρίνουν μη ικανοποιητικό, είτε αυτό είναι το όχημά τους είτε η σχέση τους», σχολίασε εκπρόσωπος της ιστοσελίδας.
Όσον αφορά τις μάρκες που έχουν το μικρότερο ποσοστό απιστίας, στις δύο τελευταίες θέσεις συναντάμε την Peugeot (0,38%) και τη Renault (0,51%). Αν λοιπόν ο/η σύζυγος σας οδηγεί κάποιο γαλλικό μοντέλο, μάλλον μπορείτε να κοιμάστε ήσυχοι τα βράδια. Εφόσον βέβαια βρίσκεται δίπλα σας. Την τελευταία πεντάδα συμπληρώνουν η Land Rover (0,53%), η Skoda (1,05%) και η Hyundai (1,55%0. Η έρευνα έδειξε επίσης ότι τα περισσότερα μέλη – σε ποσοστό 72% – του Illicit Encounters προτίθενται να αλλάξουν μοντέλο ή ακόμη μάρκα αυτοκινήτου μέσα σε τρία χρόνια. Απο αυτούς μόλις το 7% εξ αυτών διαθέτει αυτοκίνητο παλαιότερο των 5 ετών.