Πολιτισμός

The Lion King: Έκανε πρεμιέρα στο Λονδίνο

The Lion King: Το remake της γνωστής παιδικής ταινίας έκανε πρεμιέρα στο Λονδίνο, λίγο πριν κυκλοφορήσει σε όλες τις κινηματογραφικές αίθουσες.

The Lion King: Έλαμψαν η Beyonce, η Δούκισα του Σάσσεξ και πολλές άλλες διασημότητες στο κίτρινο με μαύρες πατημασιές, χαλί της πρεμιέρας στο Λονδίνο της ταινίας «The Lion King» (Ο Βασιλιάς των Λιονταριών) που έφερε στην πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου άγγιγμα της μαγείας του Disney.

Η εντυπωσιακή τελετή έναρξης προβολής της νέας εκδοχής ζωντανής δράσης της πασίγνωστης ταινBίας κινουμένων σχεδίων πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Leicester του Λονδίνου. Σε ανάρτηση στο Instagram η Florence Kasumba – η οποία υποδύεται την ύαινα Shenzi κοινοποίησε φωτογραφία της από την πρεμιέρα, όπου επέλεξε να εμφανιστεί με εκρού φόρεμα David Tlale, Νοτιοαφρικανού σχεδιαστή από τη συλλογή του Africanah. Η ηθοποιός συνδύασε το φόρεμα με χρυσά σκουλαρίκια σε σχήμα φύλλου Soboye, σύμφωνα με τη βρετανική Vogue.

The Lion King: Λαμπερές παρουσίες στην πρεμιέρα

Ο τραγουδιστής, Φαρέλ Γουίλιαμς ο οποίος συνεργάστηκε για το soundtrack της ταινίας, εμφανίστηκε συνοδευόμενος από τη σύζυγό του Έλεν Λάσικαν. Το ζευγάρι επέλεξε μονόχρωμα σύνολα, η Λάσικαν φορούσε ένα μαύρο τούλινο φόρεμα Chanel. Ο Γουίλιαμς φόρεσε μαύρο σακάκι συνδυασμένο με μαύρη βερμούδα με λευκό πουκάμισο και μαύρο παπιγιόν.

Παράλληλα με την προβολή της ταινίας η Disney έχει ξεκινήσει την παγκόσμια εκστρατεία που Protect the Pride, η οποία στοχεύει στη διαφύλαξη του φθίνοντος πληθυσμού των λιονταριών. “Από τότε που η ταινία Ο Βασιλιάς των Λιονταριών προβλήθηκε για πρώτη φορά στους κινηματογράφους πριν από 25 χρόνια, το 50% του πληθυσμού των λιονταριών της Αφρικής έχει εξαφανιστεί” αναφέρεται σε ανακοίνωση από το παλάτι του Κένσινγκτον.

«Τα λιοντάρια αντιμετωπίζουν αυξανόμενες απειλές, όπως η λαθροθηρία, η απώλεια θηραμάτων και η καταστροφή των οικοτόπων. Ωστόσο, η έρευνα δείχνει ότι ο πληθυσμός των λιονταριών μπορεί να ανακάμψει». Ο κόσμος περιμένει την επίσημη πρεμιέρα με μεγάλη ανυπομονησία. Δεν είναι τυχαίο ότι το πρώτο teaser το είδαν 9 εκατομμύρια άνθρωποι σε μια μέρα.