Ελλάδα

#erxetai_pizza: “Χαμός” με την καμπάνια της Pizza Domino’s για τις εκλογές

#erxetai_pizza: Η καμπάνια που βγήκε, προκάλεσε αίσθηση και αποσύρθηκε μετά από αντιδράσεις του πολιτικού κόσμου.

#erxetai_pizza: Έναν ιδιαίτερο τρόπο επέλεξε η γνωστή εταιρεία Domino’s για να συνδυάσει τα νέα πακέτα προσφορών της με τις εκλογές. Το σλόγκαν που χρησιμοποίησε ήταν αρκετά ευφάνταστο, αλλά και συνάμα… πικάντικο, προκαλώντας τον πολιτικό κόσμο. Υπήρξαν αρκετοί που έκαναν άμεσα τη σύνδεση του σλόγκαν “έρχεται pizza” με κάτι παρεμφερές (ο νοών νοείτω) χαρίζοντας δημοφιλία στην ανάρτηση αλλά και γρήγορη απόσυρσή της.

To φινάλε της χιουμοριστικής καμπάνιας γράφτηκε με ανακοίνωση της εταιρείας, η οποία ανέφερε τα εξής: “Η βραδιά των εκλογών είναι βραδιά πίτσας & η καμπάνια είχε στόχο να πετύχουμε την μεγαλύτερη έκπτωση. Γι’ αυτό χρησιμοποιήσαμε ένα hashtag trend που δυστυχώς η χρήση του πήρε λάθος τροπή. Διακόπτουμε λοιπόν, την καμπάνια αφού η Domino’s ουδέποτε θα αναμειχθεί με πολιτικά θέματα”.

Το εν λόγω trend συνδέθηκε με ένα αντίστοιχο των οπαδών της Νέας Δημοκρατίας στο Twitter και ως εκ τούτου, οι αντιδράσεις από τον πολιτικό κόσμο και δη από τους υποψηφίους του ΣΥΡΙΖΑ, αρκούσαν για να οδηγήσουν την εταιρεία σε… μάζεμα της καμπάνιας. Η απήχηση που είχε το hashtag μέσω της χρήσης του οποίου θα αυξανόταν η έκπτωση για παραγγελίες πίτσας στις 7 Ιουλίου, ήταν τεράστια, ωστόσο χρησιμοποιήθηκε κυρίως από πολιτικά account, ενώ υπήρξαν αντιδράσεις ακόμα και από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.

Η ανακοίνωση της Domino’s

Η εικόνα της καμπάνιας που έγινε viral

Η ιστορία της Domino’s Pizza στην Ελλάδα ξεκινάει τον Μάιο του 1996. Οι online παραγγελίες άρχισαν το 2004 και το Domino’s Tracker, η επαναστατική μέθοδος παρακολούθησης της παραγγελίας να λειτουργεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2003. Έπειτα ακολούθησε η καθιέρωση του στις υπόλοιπες χώρες. Από τότε και επενδύοντας διαρκώς στην νέα τεχνολογία, η εταιρεία αναβαθμίζει συνεχώς την εμπειρία της online παραγγελίας δίνοντας την δυνατότητα στους χρήστες iOS, Android και Windows 8 (ακόμα μια ελληνική πρωτιά, όπως σημειώνει στην ανακοίνωσή της) να παραγγέλνουν την αγαπημένη τους πίτσα άμεσα και εύκολα από την mobile συσκευή τους.