Ελλάδα

Λεωφόρος Συγγρού: Γιατί τα έργα δεν μπορούν να γίνουν νύχτα

Κυκλοφοριακό χάος στη Λεωφόρο Συγγρού λόγω των έργων. Τι αναφέρουν οι ειδικοί, γιατί τα έργα δεν γίνονται νύχτα ώστε να βοηθηθούν οι οδηγοί.

Δεύτερη ημέρα ταλαιπωρίας περιμένει τους οδηγούς που θα πρέπει να περάσουν από τη Λεωφόρο Συγγρού στην άνοδο, καθώς συνεχίζονται τα απαραίτητα έργα, στο κομμάτι μεταξύ Καλλιρόης και Φραντζή. Το μποτιλιάρισμα που δημιουργήθηκε από χθες το πρωί κατά μήκος του ανοδικού ρεύματος, αλλά και στους γύρω δρόμους, οδήγησε την Τροχαία Αττικής να πιέσει, ώστε να επιταχυνθούν οι εργασίες και να ολοκληρωθούν νωρίτερα από το αρχικό χρονοδιάγραμμα των 15 ημερών.

Όπως ανέφερε στο ραδιόφωνο News 24/7 ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, Νίκος Σπανουδάκης “μετά από δική μας πίεση, βλέποντας και την ταλαιπωρία της Τρίτης, δόθηκαν οι δεσμεύσεις πως θα επιταχυνθούν οι διαδικασίες με σκοπό να έχουν ολοκληρωθεί την ερχόμενη εβδομάδα, αν δεν υπάρξει κάποιο πρόβλημα”.

Ο κ. Σπανουδάκης επισημαίνει, ωστόσο, πως τα έργα έπρεπε να γίνουν άμεσα, καθώς «υπήρχε καθίζηση του οδοστρώματος στο ύψος της Καλλιρόης, και η υψομετρική διαφορά στις δύο δεξιές λωρίδες ήταν πολύ μεγάλη. Πρόκειται για κακοτεχνία χρόνων που επιβαρύνθηκε με τον καιρό και υπήρχε σοβαρός κίνδυνος ατυχήματος. Δεν θα μπορούσε να γίνει μια απλή επιφανειακή επιδιόρθωση της ασφάλτου”.

Για τη διευκόλυνση των οδηγών, ο Διευθυντής της Τροχαίας Αττικής, εξηγεί πως καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας, τροχονόμοι θα βρίσκονται στο σημείο που εξελίσσονται οι εργασίες, ενώ έχει υπάρξει και ρύθμιση των φαναριών. «Οι κάμερες κυκλοφορίας λειτουργούν και ανά πάσα στιγμή, σε περίπτωση που δημιουργηθεί πρόβλημα, θα ενισχυθούν οι δυνάμεις» λέει στο News 24/7.

Λεωφόρος Συγγρού: Γιατί τα έργα δεν γίνονται νύχτα

Ωστόσο, αυτό που εύλογα μπορεί να αναρωτηθεί κανείς έχει να κάνει με τις ώρες που γίνονται τα έργα. Σε ώρες αιχμής προκαλούν κυκλοφοριακό “έμφραγμα” με τους οδηγούς να αναγκάζονται να βρίσκονται σε ουρές χιλιομέτρων και να ταλαιπωρούνται.

Οπως αναφέρουν αρµόδιοι µηχανικοί της Περιφέρειας Αττικής, η οποία είναι υπεύθυνη για το έργο, δεν πρόκειται για έργα απλής ασφαλτόστρωσης. Στο συγκεκριµένο τµήµα, όπως λέει ο µηχανικός Νίκος Στραβοδήµος, στέλεχος της Διεύθυνσης Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδοµών, στο “Έθνος” «αφού αφαιρεθεί η παλιά άσφαλτος, γίνεται εκσκαφή σε βάθος άνω των 60 εκατοστών, αφαιρείται όλο το υπέδαφος που είναι σαθρό και γεµάτο υγρασία και στη συνέχεια τοποθετούνται τα κατάλληλα υλικά που θα το καταστήσουν σταθερό, για να τοποθετηθεί στη συνέχεια η νέα άσφαλτος».