Η Νέα Δημοκρατία παρουσίασε το κεντρικό προεκλογικό της σποτ για τις Ευρωεκλογές 2019 και στη νοηματική γλώσσα. Σύμφωνα με ενημέρωση του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης αποτελεί «κοινή πρακτική σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, αλλά είναι πρωτοποριακή για την Ελλάδα, καθώς τα κόμματα δεν συνηθίζουν να “μεταφράζουν” τα κεντρικά τους προεκλογικά σποτ στη νοηματική γλώσσα».
Σύμφωνα με την Νέα Δημοκρατίας, η αυτονόητη αυτή επιλογή «στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα ότι η πρόσβαση στην ενημέρωση και τις πολιτικές θέσεις των κομμάτων είναι δικαίωμα όλων των πολιτών και είναι υποχρέωση των πολιτικών φορέων να αξιοποιήσουν κάθε τεχνολογικό μέσο προκειμένου όλοι οι συμπολίτες μας να συμμετέχουν ισότιμα στα κοινά».
Χαρακτηριστικό είναι ότι ανοίγοντας την κεντρική σελίδα της ΝΔ στο youtube, οι χρήστες θα δουν το συγκεκριμένο προεκλογικό σποτ, καθώς η ΝΔ επέλεξε να αφιερώσει σήμερα τη διαδικτυακή προεκλογική της καμπάνια στα άτομα που αντιμετωπίζουν πρόβλημα ακοής. Σύμφωνα με την ενημέρωση, έτσι η ΝΔ «αναδεικνύει ότι είναι στον πυρήνα του προγράμματος της, οι ίσες ευκαιρίες για όλους».