Αυτοκίνητο

Seat: Ανοδική παρέμεινε η πορεία της και στο πρώτο τετράμηνο του 2019

Seat: Μόνο τον μήνα Απρίλιο σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018.

Αύξηση των πωλήσεων κατά 7% από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους πέτυχε η Seat. Για πρώτη φορά άγγιξε τις 202.600 μονάδες. Μόνο τον μήνα Απρίλιο, η Seat σημείωσε 51.000 πωλήσεις, 1,8% περισσότερες από το 2018.

Από την άλλη οι πωλήσεις της νέας μάρκας CUPRA συνεχίζουν την ανοδική πορεία. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, η CUPRA πούλησε 7.900 αυτοκίνητα, 82,3% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2018. Κατά τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2019, Γερμανία, Αλγερία και Ηνωμένο Βασίλειο είναι οι τρεις χώρες που σημείωσαν την υψηλότερη αύξηση όγκου πωλήσεων, με την Ισπανία να αποτελεί την κύρια αγορά της εταιρείας.

Η Γερμανία και η Βρετανία ακολουθούν την Ισπανία, ενώ η Γαλλία και η Ιταλία αποτελούν οι δύο χώρες-κλειδιά της στρατηγικής ανάπτυξης της Seat στην Ευρώπη.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναζητούν τρόπους για να αυξήσουν τα κέρδη τους

Παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στη διεθνή αγορά, λόγω της οικονομικής ύφεσης, του Brexit, του εμπορικού πολέμου μεταξύ των ΗΠΑ και της Κίνας καθώς και άλλων τοπικών προβλημάτων, προσπαθούν να αυξήσουν την κερδοφορία τους για να αναπτύξουν νέα μοντέλα. Η Honda, εφαρμόζει ένα ευρύ πρόγραμμα αναδιάρθρωσης όλων των δραστηριοτήτων της, το οποίο περιλαμβάνει και το κλείσιμο του εργοστασίου της στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το 2021.

Η Honda προβλέπει 6% αύξηση των λειτουργικών κερδών για το τρέχον οικονομικό έτος, λόγω των προσπαθειών μείωσης του κόστους και της αναδιάρθρωσης του δικτύου παραγωγής της στην Ευρώπη, αναφέρει το Reuters. Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, ανακοίνωσε ότι επιδιώκει να μειώσει το παγκόσμιο κόστος παραγωγής κατά 10% μέχρι το 2025 και να μειώσει τον αριθμό των διαφόρων παραλλαγών των μοντέλων της. Υπογραμμίζει τις πιέσεις κόστους που αντιμετωπίζουν οι παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς ανταγωνίζονται τις εταιρείες τεχνολογίας και την τάση της κοινής χρήσης των οχημάτων.

Η Toyota, ανακοίνωσε ότι το λειτουργικό κέρδος της, σημείωσε άνοδο 2,8% το τελευταίο οικονομικό έτος. Η αύξηση επιτεύχθηκε από την αύξηση των πωλήσεων, τον αυστηρότερο έλεγχο του κόστους και τα χαμηλότερα κίνητρα στην κρίσιμη αμερικανική αγορά.