«Ο ΒΟΑΚ αποτελεί όραμα δεκαετιών», ανέφερε ο Αλέξης Τσίπρας, κατά τα εγκαίνια του οδικού τμήματος Χερσόνησος-Γούβες, με τον πρωθυπουργό να τονίζει ότι η Κρήτη έχει πληρώσει στους δρόμους μεγάλο φόρο αίματος και οι Κρητικοί δικαιούνται ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο. Αναλυτικά, «ο ΒΟΑΚ αποτελεί όραμα δεκαετιών. Μιλάμε -εξήγησε ο πρωθυπουργός- για δυο κομμάτια που έχουν δημοπρατηθεί και τα έργα είναι σε εξέλιξη, όσον αφορά το Καστέλι Κισσάμου-Χερσόνησος και το Χερσόνησος-Νεάπολη (το ένα με σύμβαση παραχώρησης και το άλλο με ΣΔΙΤ). Στο δρόμο αυτό, είναι σημαντικό, ότι δεν θα υπάρχουν διόδια για τους κατοίκους της Κρήτης, ενώ για το υπόλοιπο τμήμα από Νεάπολη έως Άγιο Νικόλαο, επίσης έχει ξεκινήσει η διαγωνιστική διαδικασία. Είχαμε μαλιστα βάλει ένα στοίχημα ότι θα ξεκινήσει πριν το Μάιο και ξεκίνησε», επεσήμανε ο πρωθυπουργός που συνέδεσε την αναγκαιότητα του έργου, με τη δημιουργία και του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου, στο Καστέλι.
«Το μεγάλο όραμα, είναι να προχωρήσει ο ΒΟΑΚ και να μετατραπεί σε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, διότι μετά και από το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι, η Κρήτη αναβαθμίζεται. Ήδη στο υπάρχον αεροδρόμιο κάθε χρόνο έχουμε πάνω από 8 εκατ. επιβάτες. Με το νέο αεροδρόμιο που θα είναι πιο σύγχρονο και θα προσγειώνονται μεγαλύτερα αεροσκάφη, οι αφίξεις θα πολλαπλασιαστούν. Άρα η ολοκλήρωση του ΒΟΑΚ σε ένα σύγχρονο και ασφαλές οδικό δίκτυο, ένα όραμα δεκαετιών, δρομολογείται σιγά σιγά και πιστεύουμε ότι στην επόμενη πενταετία, θα μπορούμε να μιλάμε για ένα έργο πνοής για την Κρήτη, τους Κρητικούς αλλά και τους επισκέπτες, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Κρήτη είναι ατμομηχανή της τουριστικής μας ανάπτυξης», σημείωσε με έμφαση ο κ. Τσίπρας.
Ο πρωθυπουργός κατά την ενημέρωσή του για το έργο από το Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Αναπτυξης Κρήτης Φώτη Καζάση, έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα περίπου εννέα χιλιόμετρα που υπολείπονταν, με τον επιβλέποντα Γιώργο Αγαπάκη να εξηγεί στον πρωθυπουργό ότι ένα από τα προβλήματα που προέκυψαν και καθυστέρησαν τις εργασίες, σχετίζονταν με την Αρχαιολογία και τα ευρήματα, που απαιτούσαν επιπλέον διαδικασίες, προκειμένου το έργο να συνεχιστεί και να ολοκληρωθεί.