Η βρετανική αεροπορική εταιρεία EasyJet ανακοίνωσε ότι σταματάει την πώληση φιστικιών στα αεροπλάνα της, προκειμένου να προστατεύσει τους επιβάτες έναντι του κινδύνου αλλεργίας. «Σταματήσαμε την πώληση φιστικιών εντός του αεροσκάφους και θα αποσύρουμε τα τελευταία προϊόντα που περιέχουν καρπούς με κέλυφος τους επόμενους μήνες» εξηγεί η αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους σε μια ανακοίνωση που εστάλη σήμερα στο Γαλλικό Πρακτορείο.
Εντούτοις, οι επιβάτες θα μπορούν να συνεχίζουν να τρώνε φιστίκια κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, εφόσον τα έχουν αγοράσει πριν από την επιβίβασή τους. Η EasyJet ζητάει, άλλωστε, από τους πελάτες της που είναι αλλεργικοί στα φιστίκια να την ειδοποιούν, πριν πετάξουν, ώστε η εταιρεία να ζητήσει από τους υπόλοιπους επιβάτες να αποφύγουν την κατανάλωση του εν λόγω ξηρού καρπού κατά τη διάρκεια της πτήσης.
«Η υγεία και η ευημερία όλων των πελατών μας και των πληρωμάτων μας αποτελεί τη σημαντικότερη προτεραιότητά μας κι επομένως εφαρμόζουμε σειρά διαδικασιών για να βοηθήσουμε τους πελάτες μας που έχουν αλλεργία στα φιστίκια» υπογραμμίζει η EasyJet.
Σύμφωνα με το BBC, οι πρακτικές που ακολουθούνται αναφορικά με τα φιστίκια διαφέρουν, ανάλογα την εταιρεία. Η βρετανική British Airways και η ιρλανδική Ryannair δεν τα απαγορεύουν, για παράδειγμα, την πώληση, όμως ζητούν από τους επιβάτες να μην τα τρώνε, εάν κάποιος άλλος επιβάτης είναι αλλεργικός.