Αθλητισμός

Ολυμπιακός: “Χρειάζεται αλλαγές για την Αδριατική Λίγκα”

Το ενδεχόμενο ο Ολυμπιακός να αγωνιστεί στην Αδριατική Λίγκα σχολίασε ο διευθυντής της, Κρέσιμιρ Νόβοσελ.

Ο διευθυντής της Αδριατικής Λίγκας, Κρέσιμιρ Νόβοσελ αναφέρθηκε στο ενδεχόμενο συμμετοχής του Ολυμπιακού στην διοργάνωση και τόνισε πως το θέμα θα συζητηθεί στη Γενική Συνέλευση στο τέλος του Απριλίου. Ο διευθυντής της Αδριατικής Λίγκας, ο οποίος έχει ήδη συναντηθεί με εκπροσώπους της ΚΑΕ Ολυμπιακός είπε μεταξύ άλλων ότι “χρειάζονται αλλαγές που απαιτούν χρόνο”.

Συγκεκριμένα δήλωσε στην ιστοσελίδα “vijesti”πως:

“Φέτος είχαμε την τιμή να δούμε τον Ολυμπιακό στην Ποντγκόριτσα, στο πλαίσιο του αγώνα με την Μπουντούτσνοστ. Η αλήθεια είναι ότι η ελληνική ομάδα έχει εκφράσει την επιθυμία της να συμμετάσχει στην Αδριατική Λίγκα. Συναντήθηκαν μαζί μας στο Ζάγκρεμπ και ενδιαφέρθηκαν για τον τρόπο λειτουργίας της λίγκας. Το τελευταίο διάστημα είχαν συναντήσεις με ορισμένες ομάδες που συμμετέχουν στην Αδριατική Λίγκα.

Φωτογραφία αρχείου


Δεν μπορώ να πω κάτι περισσότερο πριν από τη Γενική Συνέλευση των ομάδων που αναμένεται να διεξαχθεί στα τέλη του μήνα. Εκεί θα συζητηθεί το ενδεχόμενο ο Ολυμπιακός να παίξει στη διοργάνωσή μας, αφού πρώτα οι 12 ομάδες εκφράσουν τη γνώμη τους και πιθανώς θα αποφασίσουν με ψηφοφορία”.

Επιπρόσθετα, ο Κρέσιμιρ Νόβοσελ στάθηκε στο μέγεθος του Ολυμπιακού, αλλά και στις αλλαγές που πρέπει να γίνουν, ώστε η ελληνική ομάδα να πάρει μέρος στην Αδριατική Λίγκα:

Φωτογραφία αρχείου


“Είναι μεγάλη τιμή το γεγονός ότι μια ομάδα με το μέγεθος του Ολυμπιακού ενδιαφέρεται να παίξει στο πρωτάθλημά μας. Είναι ένα από τα 5-6 μεγαλύτερα clubs στην Ευρώπη. Το ενδιαφέρον τους είναι σπουδαία υπόθεση. Υπάρχουν βέβαια συγκεκριμένοι κανόνες που αναφέρουν ότι μόνο ομάδες από την ABA Liga 2 (σ.σ. η αντίστοιχη Α2 της διοργάνωσης) μπορούν να παίξουν απευθείας στην Αδριατική Λίγκα. Υπάρχει επίσης ο κανόνας που αναφέρει ότι μόνο ομάδες από τις έξι χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας μπορούν να συμμετάσχουν. Εφόσον προχωρήσουμε, πρέπει να προχωρήσει μια σειρά αλλαγών που απαιτούν χρόνο. Πρέπει να μιλήσουμε με τους υπεύθυνους marketing και στρατηγικού σχεδιασμού, καθώς και με την EuroLeague, ώστε να διαπιστώσουμε την άποψή τους για το ζήτημα”.