Τέσσερα βραβεία απέσπασε η COSMOTE e-Value στα Sales Excellence Awards 2019, για τις υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης που προσφέρει, τα εκπαιδευτικά προγράμματα αύξησης πωλήσεων και ανάπτυξης στελεχών που υλοποιεί, αλλά και για την ανάπτυξή της σε διεθνείς αγορές.
H COSMOTE e-Value κέρδισε δύο Gold βραβεία, για τις Υπηρεσίες Call Center που παρέχει 365 ημέρες το χρόνο και για τα καινοτόμα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Εξυπηρέτησης και Αύξησης Πωλήσεων που δημιουργεί και υλοποιεί σε συνεργασία με τους πελάτες της, συγκεκριμένα για τις ανάγκες του έργου Coffee Island. Απέσπασε επίσης δύο Silver βραβεία, ένα στην κατηγορία «Αύξηση εξαγωγών-Ανάπτυξη σε Διεθνείς Αγορές», για την παροχή υπηρεσιών εξυπηρέτησης σε περισσότερες από 27 χώρες και ένα στην κατηγορία «Εκπαίδευση & Ανάπτυξη Στελεχών Πωλήσεων».
«Η COSMOTE e-Value στοχεύει στην παροχή ολοκληρωμένων λύσεων, προσαρμοσμένων στις ανάγκες των πελατών. Τα άρτια εκπαιδευμένα στελέχη της εταιρείας που μιλούν απευθείας στην καρδιά τους, αποτελούν τη μεγαλύτερη επιτυχία μας! Οι φετινές διακρίσεις στα Sales Excellence Awards, επιβεβαιώνουν την προτεραιότητα που δίνουμε στον πελάτη και την ξεχωριστή εμπειρία που προσφέρουμε σε κάθε σημείο επαφής μαζί του, και μας δίνουν την ώθηση για να βάλουμε τον πήχη ακόμη ψηλότερα», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της COSMOTE e-Value, κ. Αμβρόσιος Κάρδαρης.
Με 20 χρόνια εμπειρίας, η COSMOTE e-Value, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, κατέχει ηγετική θέση στον τομέα της εξυπηρέτησης. Αξιοποιεί την τεχνογνωσία και την εξειδίκευση που διαθέτει σε υπηρεσίες Contact Center και αναπτύσσει νέες πολύ-γλωσσικές υπηρεσίες, με στόχο να καλύψει τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών πελατών της. Με εγκαταστάσεις σε Αθήνα και Ξάνθη, άρτια τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο.
Τα Sales Excellence Awards 2019 διοργάνωσε για 7η συνεχή χρονιά το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) σε συνεργασία με την Boussias Communications. Η τελετή απονομής πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή, που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου και καθηγητές Πανεπιστημίων.
*Στην κεντρική φωτογραφία: O Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ, κ. Αθανάσιος Στράτος και ο Γενικός Διευθυντής της COSMOTE e-Value, κ. Αμβρόσιος Κάρδαρης, μαζί με την υπόλοιπη ομάδα της COSMOTE e-Value στα Sales Excellence Awards