Αυτοδιοίκηση

Η Διαφήμιση της χρονιάς: Υποψήφιος Δήμαρχος αλά Casa de Papel

Με την διαφήμιση της χρονιάς κατεβαίνει για Δήμαρχος Κομοτηνής ο Κώστας Καραϊσκος.

Με την διαφήμιση της χρονιάς ζητάει τις ψήφους του κόσμου ένας υποψήφιος Δήμαρχος Κομοτηνής.

Ο Κώστας Καραϊσκος θέλει να “κλέψει” το δημαρχείο της Κομοτηνής. Τουλάχιστον αυτό δείχνει η ιδιαίτερη διαφήμιση που επέλεξε ο συγκεκριμένος υποψήφιος.

Ο Καραϊσκος έβαλε τον εαυτό του του σε θέση πρωταγωνιστή της γνωστής σειράς “La Casa De Papel” που στα Ελληνικά είναι “Η τέλεια ληστεία”.

Το όνομα της παράταξης είναι “Σπάρτακος” και έχει ήδη προκαλέσει πολλά σχόλια στην τοπική κοινωνία.  Σίγουρα μιλάμε για πρωτότυπο τρόπο να ζητήσει κάποιος την ψήφο των συμπολιτών του.

Το La Casa De Papel είναι ισπανική τηλεοπτική σειρά που αρχικά προβλήθηκε από τις 2 Μαΐου μέχρι τις 23 Νοεμβρίου 2017 στο ισπανικό κανάλι Antena 3 με συνολικά 15 επεισόδια. Το Netflix αγόρασε τη σειρά αργότερα και ξεκίνησε την προβολή της τον Δεκέμβριο του 2017, έτσι το κοινό της αυξήθηκε κατακόρυφα και έγινε η πιο δημοφιλής μη αγγλόφωνη σειρά στην ιστορία του Netflix ενώ εμφανίζεται στις 10 πιο δημοφιλείς σειρές στις προτιμήσεις του κοινού στο IMDb. Οκτώ ληστές κλείνονται στο Βασιλικό Νομισματοκοπείο της Ισπανίας στη Μαδρίτη κρατώντας ομήρους το προσωπικό και μια ομάδα επισκεπτών μαθητών με σκοπό να παραμείνουν για 11 μέρες, ώστε να μπορέσουν να τυπώσουν 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ. Φορούν μάσκες που απεικονίζουν τον ζωγράφο Σαλβαντόρ Νταλί και χρησιμοποιούν ονόματα πόλεων για ψευδώνυμα.