Ο Ιταλός σχεδιαστής βιομηχανικών προϊόντων, Τζούλιο Ιακέτι, «κλείνει το μάτι» στην αρχική Vespa του 1946, με ένα σχέδιο για μια κομψή, μινιμαλιστική ηλεκτροκίνητη μοτοσικλέτα.
Με τη Vespampere, ο Ιακέτι συνδέει παρελθόν και παρόν, δίνοντας ένα όχημα σχεδιασμένο για καλύτερη μετακίνηση σε αστικά περιβάλλοντα.
Με την πάροδο των χρόνων, η Vespa γινόταν όλο και πιο ογκώδης, αλλά ο Ιταλός σχεδιαστής, προτείνοντας ηλεκτροκίνηση, αφαίρεσε τα πλαϊνά φύλλα για μια πιο αδύνατη εκδοχή.
Εκδοχή, που επιστρέφει τη Vespa στον «χρυσό αιώνα» του ιταλικού νεορεαλιστικού κινηματογράφου, στον οποίο το όχημα αυτό κοσμούσε τη μεγάλη οθόνη.
Πέραν, όμως, της νοσταλγίας, ο Ιακέτι δεν χάνει από το οπτικό πεδίο του τις νέες τεχνολογίες.
Ενσωματωμένη θήκη για το έξυπνο κινητό του «καβαλάρη», επαναφορτίζει τη συσκευή και την προστατεύει από τη βροχή.
Ασύρματη εφαρμογή επιτρέπει την πρόσβαση στο ταχύμετρο, τον μετρητή καυσίμων και τους προβολείς. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το ΑΠΕ – ΜΠΕ ο Ιταλός σχεδιαστής διατηρεί κλασικά στοιχεία, όπως τον εμπρόσθιο προβολέα και, ταυτόχρονα, ενσωματώνει τα φλας στους καθρέφτες.
Το κλασικό σκούτερ, που γεννήθηκε από ανάγκη για οικονομικά ανεκτή μετακίνηση, την μεταπολεμική περίοδο της Ιταλίας, «έχει πλέον πρόσωπο» για να κάνει και πάλι εμφάνιση στην άσφαλτο του 21ου αιώνα.