Εναλλακτικά καύσιμα: Αυξημένες κατά 0,4% σε σχέση με το 2016 ήταν το 2017 οι μέσες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) από νέα αυτοκίνητα φθάνοντας τα 118,5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.
Πρόκειται για την ίδια χρονική περίοδο που για πρώτη φορά μετά από χρόνια, οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων οχημάτων ξεπέρασαν τις πωλήσεις των πετρελαιοκίνητων.
Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτου, σε ίδιου κυβισμού αυτοκίνητα, οι βενζινοκινητήρες εκπέμπουν περισσότερους ρύπους από τα νέα συμβατικά πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Αυτό σημαίνει ότι από την στιγμή που η βενζίνη “κερδίζει την μάχη” με το πετρέλαιο, το 2018 ο μέσος όρος των εκπομπών ρύπων αναμένεται να είναι αρκετά αυξημένος σε σχέση με το 2017.
Οι εκτιμήσεις καταλήγουν σ΄ αυτό, συνεπικουρούμενες από την διαπίστωση, ότι το περασμένο έτος, μόνο το 2% όλων των νέων αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν πέρσι ήταν ηλεκτρικά, ποσοστό που μπορεί να θεωρηθεί αρκετά μικρό και θεωρητικά λίγο για την επίτευξη των στόχων για ” καθαρότερο περιβάλλον”, σε αντίθεση με τα βενζινοκίνητα οχήματα που σημείωσαν αύξηση πωλήσεων (+6,5%).