Ένα χρόνο μετά τη γέννησή της, η μάρκα CUPRA έχει εδραιώσει τη διοικητική της δομή και έχει αυξήσει το προσωπικό της κατά 50%. Η μάρκα ξεπέρασε όλες τις προβλέψεις το 2018 και αύξησε κατά 40% στις πωλήσεις των μοντέλων σε σχέση με το προηγούμενο έτος, φθάνοντας τις 14.400 πωλήσεις.
Η Γερμανία κατέκτησε την πρωτιά των πωλήσεων, με περισσότερα από 6.000 πωληθέντα οχήματα, ενώ η Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο συμπλήρωσαν το βάθρο, ξεπερνώντας τις 1.500 πωλήσεις.
Για φέτος οι στόχοι της εταιρείας είναι η ενίσχυση της γκάμας, η ολοκλήρωση του δικτύου διανομής και η συνέχιση της εκπαίδευσης, προκειμένου να αποκτήσει γερές βάσεις.
Παράλληλα στοχεύει στη περαιτέρω βελτίωση των αποτελεσμάτων της. Η CUPRA διαθέτει ήδη δικό της χώρο σε 210 αντιπροσώπους Seat σε όλο τον κόσμο και θα επεκτείνει την εμβέλειά της μέχρι το τέλος του έτους.
Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, αυτοί οι χώροι, που ονομάζονται CUPRA Corners, παρουσιάζουν τη σύγχρονη ταυτότητα της μάρκας και εμπνέονται από μία ποιοτική εκδοχή ενός μοντέρνου γκαράζ. Επιπλέον, θα έχει και τα δικά της αποκλειστικά καταστήματα, σε εμβληματικές περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Τέλος, το δίκτυο CUPRA θα διαθέτει ειδικά ανταλλακτικά και αξεσουάρ με προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα, σχεδιασμένα ειδικά για κάθε μοντέλο.