Η Mitsubishi παρουσίασε τη νέα γενιά του crossover SUV, το Engelberg Tourer σε παγκόσμια πρεμιέρα στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Πρόκειται για ένα 4WD plug-in υβριδικό EV με δύο μοτέρ που προσφέρει υψηλές επιδόσεις από το σύστημα κίνησης, επιτρέποντας στο όχημα να κινηθεί σε κάθε τύπο δρόμου.
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι η μεγάλη αυτονομία και παρέχει τη δυνατότητα για ταξίδια εκτός πόλης χωρίς υποδομή φόρτισης.
Η άριστη διάταξη χώρων συνδυάζει χωρητικότητα για επιβάτες με μία ποικιλία αποθηκευτικών χώρων, ώστε να μπορούν η οικογένεια και οι φίλοι να περνούν ευχάριστα μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους.
Επίσης διεγείρει την περιέργεια οδηγού και επιβατών και τη διάθεση για περιπέτεια, προκαλώντας τους να ταξιδέψουν ακόμα πιο μακριά και να βιώσουν νέες εμπειρίες.
Το εσωτερικό του μοντέλου προσφέρει ευρύχωρη καμπίνα ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν με άνεση το ταξίδι, ενώ τα επίπεδα ποιότητας και λειτουργικότητας προδίδουν προσοχή στη λεπτομέρεια.
Χαρακτηριστικά που υποδηλώνουν τα προσόντα ενός SUV για ένα πιο δραστήριο lifestyle περιλαμβάνουν φώτα ομίχλης τοποθετημένα σε μία μπαγκαζιέρα οροφής με αυτόματο άνοιγμα/κλείσιμο και ποδιές στους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες.
Ο βενζινοκινητήρας 2.4 λίτρων είναι σχεδιασμένος για το σύστημα PHEV. Σε σειριακό υβριδικό πρόγραμμα, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια υψηλής ισχύος και πετυχαίνει υψηλό βαθμό ανάκτησης ενέργειας, ενώ ο μεγαλύτερος κυβισμός επιτρέπει πιο αθόρυβη λειτουργία και καλύτερη χιλιομετρική απόδοση.
Έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70 χιλιόμετρα και με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει συνολική αυτονομία πάνω από 700 χιλιόμετρα (WLTP).
Τέλος, ένα ακόμη χαρακτηριστικό του μοντέλου είναι ότι όταν ο οδηγός εισάγει έναν προορισμό στο σύστημα πλοήγησης του αυτοκινήτου, στο Connected Car System χρησιμοποιεί πληροφορίες για τον καιρό, τη θερμοκρασία, την τοπογραφία, την κατάσταση της κυκλοφορίας και του εδάφους για να επιλέξει το βέλτιστο πρόγραμμα οδήγησης και να προσαρμόζει την κατανομή ροπής μέσω της διαχείρισης ενέργειας της μπαταρίας και του συστήματος S-AWC.