Πολύ πιο όμορφο, πιο οικονομικό και πιο πρακτικό από τον προκάτοχό του έγινε το νέο Audi Q3.
Το νέο Audi Q3 παρουσιάστηκε σήμερα από τους ανθρώπους της εταιρείας στους δημοσιογράφους της Βόρειας Ελλάδας.
Η σύντομη δοκιμαστική οδήγηση των 180 περίπου χιλιομέτρων μέχρι και την κοντινή Χαλκιδική αποδείχθηκε αρκετή για να διαπιστώσουν τη δυναμική και τις αρετές του αυτοκινήτου, για το οποίο φέτος οι επικεφαλής της ελληνικής αντιπροσωπείας βλέπουν διπλάσιες πωλήσεις από τις αντίστοιχες περσινές.
Στο νέο μοντέλο άλλαξε η μπροστινή μάσκα, όπου μπήκαν μεγάλες εισαγωγές αέρα και στενοί προβολείς με τεχνολογία LED.
Στο πλάι, σημαντικό είναι το γραφικό φωτισμού καθώς και το αποτύπωμα των προβολέων και των πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Τα περιγράμματα είναι εμπνευσμένα από το quattro DNΑ της Audi και κάνουν το SUV να φαίνεται ακόμη πιο φαρδύ με τα διαφορετικού χρώματος τόξα να δημιουργούν μία έντονη off-road αντίθεση.
Σε αυτό το μοντέλο έγινε υπέρβαση στους εσωτερικούς χώρους, οι οποίοι έγιναν μεγαλύτεροι προς όφελος των επιβατών και των αποθηκευτικών χώρων που έχουν στη διάθεσή τους.
Το νέο Audi Q3, βασισμένο στη μεταβλητή πλατφόρμα του γκρουπ, έχει μεγαλώσει σχεδόν σε όλες του τις διαστάσεις.
Το μήκος του φτάνει τα 4.485 χιλιοστά και είναι 97 χλστ. πιο μακρύ από το απερχόμενο μοντέλο.
Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ. και φτάνει τα 1.856 χλστ. συνολικά, αλλά με ύψος 1.585 χλστ. είναι 5 χλστ. χαμηλότερο από το αμάξωμα του Q3 της πρώτης γενιάς.
Στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 77 χλστ. φτάνοντας τα 2.680 χλστ., διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες.
Το νέο Audi Q3 προσέφερε εξαιρετική ορατότητα και περιμετρικό έλεγχο.
Ο χώρος αποσκευών προσφέρει συνολικά 530 ή 675 λίτρα και αυξάνεται στα 1.525 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων διπλωμένες, διασκεδάζοντας με τον καλύτερο τρόπο τους περιορισμένους χώρους της προηγούμενης γενιάς, με το νέο μοντέλο να διαθέτει τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο στην κατηγορία του.
Το νέο Q3 εξοπλίζεται με διάφορα συστήματα πολυμέσων εξασφαλίζοντας πρωτόγνωρη συνδεσιμότητα, κάτι που, σύμφωνα με έρευνες, είναι πολύ ψηλά στη λίστα προτιμήσεων των πελατών.
Λειτουργίες από μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών είναι διαθέσιμες και στο νέο Q3.
Η πλοήγηση, για παράδειγμα, αναγνωρίζει τις προτιμήσεις του οδηγού βάσει προηγούμενων διαδρομών, χρησιμοποιώντας δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για τη συνολική κατάσταση της κυκλοφορίας στους δρόμους.
Παράλληλα υπάρχουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού, καθώς προσφέρει τον πληρέστερο εξοπλισμό ασφάλειας στην κατηγορία του.
Το ενεργητικό cruise control διατίθεται προαιρετικά με το S tronic και ενσωματώνει τις λειτουργίες της ενεργητικής υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive speed assist), της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist).
Ακόμα, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), το σύστημα ελέγχου διασταύρωσης (cross traffic assist), το σύστημα πρόληψης και αποφυγής σύγκρουσης (Audi pre sense front safety system) και άλλα πολλά που στην πράξη αποδείχθηκαν υπέρ της ασφάλειας των οδηγών.
Ο κινητήρας δυνατός, αθόρυβος και οικονομικός μας έκανε εντύπωση από τα πρώτα μέτρα, με την ισχύ του να γίνεται αισθητή από τις χαμηλές στροφές.
Η προσπέραση γίνεται γρήγορα και με ασφάλεια, καθώς ο ελαστικός κινητήρας ανεβάζει εύκολα ακόμη και από τις χαμηλές στροφές.
Ο κινητήρας διαθέτει άμεσο ψεκασμό και υπερτροφοδότη.
Γενικά, το αυτοκίνητο χάρισε ευελιξία στην πόλη, άνεση στους επαρχιακούς δρόμους και ασύγκριτη κατευθυντικότητα στον ανοιχτό δρόμο, με έντονα σπορ χαρακτηριστικά.
Χάρη και στο μεγαλύτερο μεταξόνιό του, το νέο SUV της Audi κυριολεκτικά «ισοπέδωσε» τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Τέλος, η τεχνολογία quattro αποτέλεσε και το σημείο αναφοράς του μοντέλου, καθώς αποτελεί μια τεχνολογία που εγγυάται ακόμα μεγαλύτερη πρόσφυση και εξαιρετικά δυναμική συμπεριφορά σε καθημερινές συνθήκες, σε κάθε καιρό και σε κάθε δρόμο, ακόμα μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ