Πολιτισμός

ΥΠΠΟΑ: Νέος διεθνής διαγωνισμός για τη θέση του διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

Σε νέο -διεθνή- διαγωνισμό για τη θέση του διευθυντή στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ), θα προχωρήσει το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

ΥΠΠΟΑ: Σε νέο -διεθνή- διαγωνισμό για τη θέση του διευθυντή στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (ΕΜΣΤ), θα προχωρήσει το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, μετά την ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Αξιολόγησης ότι καμία από τις υποψηφιότητες που κατατέθηκαν δεν πληρούσε τα κριτήρια επιλογής.

ΥΠΠΟΑ: Νέος διεθνής διαγωνισμός για τη θέση του διευθυντή του Εθνικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης

Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, εξηγώντας ότι «στην τελευταία συνεδρίαση, σε απαρτία, της Επιτροπής, απορρίφθηκαν δώδεκα (12) υποψηφιότητες που είτε δεν πληρούσαν τα ειδικά προσόντα, είτε δεν παρουσίασαν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, και τρεις (3) υποψηφιότητες που κατατέθηκαν εκπρόθεσμα.

Απορρίφθηκε επίσης μία (1) συλλογική υποψηφιότητα, καθώς η πρόσκληση αφορά στην οργανική θέση διευθυντή, δηλαδή μονοπρόσωπου οργάνου διοίκησης».

Το ΥΠΠΟΑ υπογραμμίζει ότι «η Επιτροπή εφάρμοσε όλα όσα προέβλεπε η πρόσκληση ενδιαφέροντος για την πλήρωση της θέσης Διευθυντή/Διευθύντριας του ΕΜΣΤ, με στόχο να αποφευχθεί κάθε αυθαίρετη παρέμβαση στη διαδικασία κατάθεσης και κρίσης των υποψηφιοτήτων», καθώς και ότι «είναι η πρώτη φορά που η πλήρωση της θέσης διευθυντή σε πολιτιστικό οργανισμό δεν γίνεται με διορισμό αλλά με προκήρυξη, κίνηση που αποτελεί ένα βήμα για περισσότερη διαφάνεια και εκσυγχρονισμό στη χώρα μας».

«Η υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Μυρσίνη Ζορμπά, ευχαρίστησε τα μέλη της Επιτροπής (τον πρόεδρο Δημοσθένη Κοκκινίδη και τα μέλη Νικόλαο Χατζηνικολάου, Δημήτρη Ησαΐα, Γιώργο Κουμεντάκη και Ορέστη Ανδρεαδάκη) για την υπευθυνότητα, την ανιδιοτέλεια και τον μεθοδικό και αντικειμενικό τρόπο που εργάστηκαν», συμπληρώνει η ανακοίνωση του ΥΠΠΟΑ, τονίζοντας ότι «η πολιτεία απέδειξε το ενδιαφέρον της να λειτουργήσει το ΕΜΣΤ, το συντομότερο δυνατό αλλά και με τον πιο αξιοκρατικό τρόπο, όπως διοικούνται σε όλο τον κόσμο τα σύγχρονα μουσεία».

Τέλος, αναφέρει ότι «τα εμπόδια και οι δυσκολίες σ΄ αυτή την πορεία επιβεβαιώνουν ότι η κουλτούρα των προκηρύξεων απαιτεί κάποιο διάστημα προκειμένου να αφομοιωθεί τόσο από την επιστημονική και από την καλλιτεχνική κοινότητα όσο και από όλους τους ενδιαφερόμενους».