Οι χρήστες του Viber έχουν πολλές επιλογές για να εκφράσουν την αγάπη τους προς το σύντροφό τους την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Μάλιστα, την προηγούμενη χρονιά αντάλλαξαν 6 εκατομμύρια αυτοκόλλητα και GIFs!
Έτσι, αυτή τη φορά η διάσημη πλατφόρμα αποφάσισε να πρωτοτυπήσει με αφορμή αυτήν την ιδιαίτερη ημέρα.
Παρουσιάζει, λοιπόν, το άμεσο βίντεο-μήνυμα σε σχήμα καρδιάς.
Το χαρακτηριστικό αυτό θα είναι διαθέσιμο για λίγες μόνο ημέρες, από τις 11 έως και τις 15 Φεβρουαρίου, σε συσκευές iOS και Android.
Με το νέο – περιορισμένης έκδοσης – instant video καρδιάς, το Viber δημιουργεί ένα διασκεδαστικό και συναρπαστικό τρόπο για να μοιραζόμαστε τα συναισθήματά μας με τα αγαπημένα μας πρόσωπα.
Πρόκειται για βίντεο-μηνύματα που έχουν διάρκεια 30 δευτερολέπτων.
Οι χρήστες μπορούν να καταγράφουν ένα βίντεο και αφήνοντας το κουμπί να το αποστείλουν άμεσα στην επαφή που συνομιλούν, κρατώντας πατημένο το εικονίδιο του άμεσου βίντεο σε μια συνομιλία.
Αυτό το χαρακτηριστικό έρχεται να προστεθεί στους υπόλοιπους δημοφιλείς τρόπους με τους οποίους οι χρήστες μπορούν να μοιραστούν τα συναισθήματά τους στο Viber – όπως είναι τα αυτοκόλλητα, τα GIFs και τα μηνύματα με χρωματιστό φόντο, γνωστά ως “Shouts”.
Το Viber εξακολουθεί να είναι η ασφαλέστερη εφαρμογή επικοινωνίας ακόμη και για τους πιο τολμηρούς χρήστες, καθώς τους επιτρέπει να εκφραστούν όσο ελεύθερα θέλουν και με το εργαλείο αυτόματης αυτοκαταστροφής στα Secret Chats (Μυστικές συνομιλίες) να διαγράψουν τα πιο προσωπικά μηνύματα.
Ο Ofir Eyal, COO της Viber, δηλώνει χαρακτηριστικά:
“Με το Viber, η επικοινωνία ξεπερνά την απλή σύνδεση μέσω του διαδικτύου. Αυτό σημαίνει ότι οι χρήστες όχι απλά επικοινωνούν, αλλά πολύ περισσότερο συνδέονται συναισθηματικά με εκείνους που αγαπούν και σκέφτονται. Χρησιμοποιώντας το ειδικό άμεσο βίντεο σε σχήμα καρδιάς, οι χρήστες μπορούν να εντυπωσιάσουν το ταίρι τους την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, όπου κι αν βρίσκονται”.
Το άμεσο βίντεο σε σχήμα καρδιάς είναι μέρος της τελευταίας ενημερωμένης «έκδοσης 10» του Viber, η οποία περιλαμβάνει ένα νέο σχεδιασμό της εφαρμογής για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη και την καλύτερη ταχύτητα σύνδεσης.
Η νέα έκδοση είναι διαθέσιμη στο App Store και το Google Play Store.