H Seat θα πάρει μέρος στο Mobile World Congress που αποτελεί παγκόσμιο event για την κινητή τηλεφωνία και συνδεσιμότητα, ενώ ήδη η ισπανική εταιρεία βάζει τις τελευταίες πινελιές για την παγκόσμια πρεμιέρα οχήματος που θα κάνει τη διαφορά στη στρατηγική του αστικού micromobility.
O πρόεδρος της Seat Luca de Meo θα κάνει τα αποκαλυπτήρια ενός ακόμη concept car που κατασκευάστηκε ως πλατφόρμα κινητικότητας στις 25 Φεβρουαρίου.
Σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου της Seat «η κινητικότητα αλλάζει και ο ρόλος μας ως κατασκευαστής και πάροχος κινητικότητας αλλάζει επίσης.
Πρέπει να είμαστε σε θέση να διαχειριστούμε και να προσφέρουμε νέες πλατφόρμες κινητικότητας που θα είναι οι βασικοί παράγοντες στις πόλεις του μέλλοντος.
Η SEAT συμμετέχει ενεργά σε πολλά τέτοιου είδους projects και το MWC είναι το τέλειο σκηνικό για να τα κάνουμε γνωστά στον κόσμο».
Seat: Έσπασε κάθε ρεκόρ παγκοσμίως σε πωλήσεις
Ανοδικές είναι οι τάσεις των παγκόσμιων πωλήσεων της Seat κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του έτους.
Συγκεκριμένα το Ιανουάριο, η Seat σημείωσε 44.500 πωλήσεις, καταγράφοντας έτσι τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων που επιτεύχθηκε ποτέ για την μάρκα τον μήνα Ιανουάριο, με 14,2% αύξηση συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2018 (38.900).
Η νέα μάρκα CUPRA συνέβαλε θετικά στο αποτέλεσμα του Ιανουαρίου, καθώς οι πωλήσεις τριπλασιάστηκαν σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2017 και έφτασαν τα 1.800 πωληθέντα οχήματα.
Τον Ιανουάριο, οι βασικές χώρες όπου δραστηριοποιείται η Seat διατήρησαν τη θετική τάση του 2018.
Η Ισπανία ηγείται των αποτελεσμάτων με 4.400 πωλήσεις (+4,3%) και η Seat παραμένει η Νο1 μάρκα της χώρας.
Οι πωλήσεις της εταιρείας παρουσίασαν διψήφια αύξηση στη Γερμανία (7.800 πωλήσεις, +20.3%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (5.500, +29.0%), καθώς και σε άλλες βασικές αγορές όπως:
-
η Αυστρία (2.300, +22.0%)
-
η Ιταλία (1,800, +12,9%)
-
η Ολλανδία (1,600, +72,2%)
-
η Πολωνία (900, +12,6%)
-
η Πορτογαλία (800, +25,7%).