Κόσμος

Λάστιχα αεροπλάνου: Πως γίνεται η αλλαγή ελαστικών σε ένα Boeing 747

Λάστιχα αεροπλάνου: Η αλλαγή των ελαστικών γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο.

Λάστιχα αεροπλάνου:  Ένα συναρπαστικό βίντεο με χρονική καθυστέρηση δείχνει πως οι μηχανικοί αλλάζουν έναν τροχό σε ένα Jet Jet του Virgin Atlantic.

Το βίντεο καταγράφηκε στο αεροδρόμιο Gatwick του Λονδίνου, όπου τρεις από τους έμπειρους μηχανικούς της αεροπορικής εταιρείας έδειξαν σε δύο προσληφθέντες μαθητές πως να αντικαταστήσουν έναν από τους 18 τροχούς σε ένα Boeing 747 που ονομάζεται «Hot Lips», σύμφωνα με την Dailymail.

Και παρόλο που οι τροχοί του αεροσκάφους είναι τεράστιοι, το καθήκον της αντικατάστασής τους είναι παρόμοιο με την αλλαγή τροχού σε ποδήλατο ή αυτοκίνητο.

Ο τροχός του αεροσκάφους ζυγίζει 228 κιλά και έχει διάμετρο περίπου 1,40 μέτρα. Μια βασική διαφορά των τροχών ενός αεροσκάφους σε σχέση με αυτών ενός αυτοκινήτου είναι ότι οι πρώτοι περιέχουν άζωτο αντί για αέρα, επειδή σε υψηλό υψόμετρο, τα ελαστικά υπόκεινται σε υπερβολικά χαμηλές θερμοκρασίες.

Το φούσκωμα ενός νέου ελαστικού του αεροσκάφους με άζωτο καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας της αλλαγής τροχών.

Στη Virgin Atlantic η αλλαγή λάστιχου είναι μια από τις πιο συνηθισμένες εργασίες για τους μηχανικούς της, οι οποίοι εκτελούν ελέγχους μετά από κάθε πτήση, κοιτάζοντας για τυχόν προβλήματα που έχουν προκύψει στους τροχούς κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Βίντεο DailyMail

Ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που μας λένε να κλείνουμε τα κινητά στο αεροπλάνο

Όπως λένε πολλοί το κλείσιμο των κινητών κατά τη διάρκεια μίας πτήσης συντελεί στο να μη μπλοκάρουν οι συσκευές χειρισμού του αεροσκάφους.

Υπάρχει, όμως, αλήθεια τέτοιος κίνδυνος;

Στην πραγματικότητα, στο μόνο που εξυπηρετεί είναι, οι αεροσυνοδοί να έχουν ένα λιγότερο θέμα για να ασχοληθούν.

Άρα για ποιο λόγο μας αναγκάζουν είτε να το κλείσουμε, είτε να το βάλουμε σε flight mode;

Έχει να κάνει για προληπτικούς λόγους, καθώς ελοχεύει πολύ μικρός κίνδυνος το σήμα από το τηλέφωνο να δημιουργήσει παρεμβολές στην επικοινωνία του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.

Υπάρχει, δηλαδή, το ενδεχόμενο να χαθεί ο ήχος μεταξύ των δύο για ελάχιστα δευτερόλεπτα ή να ακουστεί κάτι σαν βάζεις ένα κινητό δίπλα από ένα μεγάφωνο.

Οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο, μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, σύμφωνα με το cntravel.com ήταν περίπου 2-3%, όμως πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο.

*Φωτογραφίες pixabay