Ανοδικές είναι οι τάσεις των παγκόσμιων πωλήσεων της Seat κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του έτους.
Συγκεκριμένα το Ιανουάριο, η Seat σημείωσε 44.500 πωλήσεις, καταγράφοντας έτσι τον υψηλότερο όγκο πωλήσεων που επιτεύχθηκε ποτέ για την μάρκα τον μήνα Ιανουάριο, με 14,2% αύξηση συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2018 (38.900).
Η νέα μάρκα CUPRA συνέβαλε θετικά στο αποτέλεσμα του Ιανουαρίου, καθώς οι πωλήσεις τριπλασιάστηκαν σε σχέση με τον ίδιο μήνα του 2017 και έφτασαν τα 1.800 πωληθέντα οχήματα. Τον Ιανουάριο, οι βασικές χώρες όπου δραστηριοποιείται η Seat διατήρησαν τη θετική τάση του 2018.
Η Ισπανία ηγείται των αποτελεσμάτων με 4.400 πωλήσεις (+4,3%) και η Seat παραμένει η Νο1 μάρκα της χώρας.
Οι πωλήσεις της εταιρείας παρουσίασαν διψήφια αύξηση στη Γερμανία (7.800 πωλήσεις, +20.3%) και το Ηνωμένο Βασίλειο (5.500, +29.0%), καθώς και σε άλλες βασικές αγορές όπως:
- η Αυστρία (2.300, +22.0%)
- η Ιταλία (1,800, +12,9%)
- η Ολλανδία (1,600, +72,2%)
- η Πολωνία (900, +12,6%)
- η Πορτογαλία (800, +25,7%).