Citroen και ηλεκτροκίνηση. Ένα επιχείρημα που η αυτοκινητοβιομηχανία ποντάρει πολλά.
Η ηλεκτροκίνηση είναι η σημαντικότερη αλλαγή στη σύγχρονη ιστορία του αυτοκινήτου. Το δεύτερο εξάμηνο της χρονιάς θα κυκλοφορήσουν νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα τα οποία έχουν αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά. Τα επόμενα χρόνια η αγορά θα κατακλυστεί από αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα κάθε τύπου.
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να μειώσουν τα μειονεκτήματα των αυτοκινήτων που δεν φέρουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πιο δύσκολο πεδίο είναι η αύξηση της αυτονομίας. Στόχος είναι να εξασφαλισθεί η απρόσκοπτη κίνηση του αυτοκινήτου για τουλάχιστον 400 χλμ. Οι μπαταρίες νέας γενιάς και οι κατάλληλες τροποποιήσεις είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που θα συμβάλουν στην επίτευξή του στόχου για την αυτονομία.
Στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης(7-17 Μάρτιου), η Citroen θα αποκαλύψει ένα πρωτότυπο το οποίο σκιαγραφεί την άποψη της για το μικρό αυτοκίνητο πόλης μηδενικών ρύπων.
Η γαλλική μάρκα που ανήκει στο γκρουπ PSA ( Peugeot, Citroen, DS, Opel), προετοιμάζεται για την κατασκευή του νέου μικρού αυτοκινήτου που θα αντικαταστήσει το υπάρχον μοντέλο C1.
Σημειώνεται ότι το Citroen C1, το Peugeot 108 και το Toyota Aygo ανήκουν σε ένα κοινό πρόγραμμα κατασκευής ίδιων αυτοκινήτων που φέρουν όμως τα σήματα της κάθε μάρκας. Αυτό το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί το 2021 και μετά η κάθε μάρκα θα λανσάρει το δικό της μοντέλο.
Εκτιμάται ότι το γκρουπ PSA, θα δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα τροφοδοτήσει τις γκάμες των εταιρειών που κατέχει. Η Toyota, αν δεν συμφωνήσει με άλλη μάρκα, θα συνεχίσει μόνη της το σχετικό πρόγραμμα δημιουργίας του νέου μικρού αυτοκινήτου πόλης. Η νέα τάση θέλει τα μικρά αυτοκίνητα πόλης να είναι στη πλειονότητα τους ηλεκτροκίνητα για να περιορισθούν οι ρύποι.
Η Λίντα Τζάκσον Διευθύνουσα Σύμβουλος της Citroen, δήλωσε στο Automotive News Europe ότι «αυτή η πρόταση βασίζεται στο όραμα της μάρκας για την μελλοντική αστική κινητικότητα».
Η Citroen, τώρα διαθέτει σε μερικές αγορές το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο C-Zero, το οποίο βασίζεται στο επίσης ηλεκτρικό Mitsubishi i-MiEV. Η Citroen πούλησε 1.422 αυτοκίνητα από τη γκάμα του C-Zero στην Ευρώπη πέρσι, σύμφωνα με την JATO.