Mazda: Η τάση της αγοράς που θέλει την ανάπτυξη της κατηγορίας των SUV/Crossover έχει επηρεάσει την πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Ο προγραμματισμός των κατασκευαστών αυτοκινήτων έχει σαν επίκεντρο την σχεδίαση, εξέλιξη και παράγωγη αυτοκινήτων με αυξημένο ύψος που φέρουν τα χαρακτηριστικά των SUV/Crossover.
Πλέον, έχουν αποσυρθεί από το πρώτο πλάνο των εταιρειών οι άλλες κατηγορίες των οχημάτων, όπως τα σεντάν, στέσιον βάγκον, κουπέ και κάμπριο.
Από το 2018, γίνεται μια συντονισμένη προσπάθεια να αυξηθεί το εμπορικό ενδιαφέρον για τα μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας τα οποία έχουν υποστεί τις συνέπειες από την πτώση του όγκου των πωλήσεων τους.
Οι μάρκες VW, Toyota, Ford, Opel, Hyundai, Kia κ.α. λανσάρουν νέα μοντέλα που έχουν στόχο την προσέλκυση υποψήφιων αγοραστών από την κατηγορία των supermini και SUV/Crossover.
Στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκίνητου της Γενεύης, που θα ανοίξει τις πύλες της, την Τέταρτη 7 Μάρτιου, η Mazda θα ενισχύσει την παρουσία της στην ταχέως ανερχομένη κατηγορία των SUV.
Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική μάρκα που έχει εφεύρει μερικές από τις πιο σημαντικές νέες τεχνολογίες για την λειτουργία των κινητήρων εσωτερικής καύσης, στην ελβετική έκθεση θα αποκαλύψει ένα νέο SUV με μικρομεσαίες διαστάσεις.
Ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί η ονομασία του αλλά τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως θα τοποθετηθεί μεταξύ του συμπαγούς SUV CX-3 και του μεγαλύτερου SUV CX-5, αναφέρει το Automotive News Europe.
Η Mazda, ανακοίνωσε ότι το νέο μοντέλο έχει αναπτυχθεί σύμφωνα με την φιλοσοφία της, που καθορίζεται από την θεωρία Kodo και πως βασίζεται στην αρχιτεκτονική οχημάτων Skyactiv νέας γενιάς. Η σειρά των κινητήρων περιλαμβάνει μονάδες νέας γενιάς ντίζελ και βενζίνης.
Τα SUV CX-3 και CX-5 της Mazda κατέλαβαν το 2018 περισσότερες από τις μισές ευρωπαϊκές πωλήσεις της μάρκας.
Πέρσι η εταιρεία πούλησε συνολικά 228.210 αυτοκίνητα στην Ευρώπη.
Οι πωλήσεις CX-5 αυξήθηκαν κατά 17% το 2018 σε σχέση με το 2017, φθάνοντας τις 69.196.
Οι πωλήσεις του CX-3 αυξήθηκαν κατά 4%, αγγίζοντας τις 55.192 μονάδες, σύμφωνα με την JATO.
Τα τελευταία χρόνια, η Mazda δεν έχει αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.
Ωστόσο, γίνονται προσπάθειες από ισχυρούς επιχειρηματικούς ομίλους να αναλάβουν την εκπροσώπηση της ιαπωνικής μάρκας στην Ελλάδα.