Οι ιδέες τόσο του Ζούκερμπεργκ, όσο και των συνεργατών του, έχουν κάνει το facebook νούμερο ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Συχνά πυκνά βλέπουμε να γίνονται αλλαγές για τη βελτίωσή του, όμως αυτή η αλλαγή που σκέφτηκε πριν από τέσσερα χρόνια ο Σουηδός δεν πέτυχε. Και την είχε πιστέψει πολύ περισσότερο από άλλες που τελικά πέτυχαν. Όμως θα αναγκαστεί να την αποσύρει.
Η σκέψη της παρέας του Μαρκ Ζούκερμπεργκ ήταν να δημιουργήσουν μια εφαρμογή ανταγωνιστική του Google Photos αλλά την προσπάθειά τους δεν εκτίμησαν οι χρήστες όπως αποδεικνύεται. Την ονόμαζαν “στιγμές”, για όσους δε θυμούνται. Σου επέτρεπε να μοιράζεσαι απευθείας με φίλους σου φωτογραφίες που βρίσκονται στο κινητό σου χωρίς να τις ανεβάζεις στο προφίλ σου;
«Σταματάμε την υποστήριξη της εφαρμογής που φτιάξαμε για να υπάρχει ένα σημείο όπου οι χρήστες θα αποθηκεύουν τις φωτογραφίες τους» εξήγησε ο Rushabh Doshi, διευθυντής του προγράμματος. «Γνωρίζουμε πως οι φωτογραφίες που μοιράζονται μεταξύ τους οι χρήστες είναι σημαντικές για εκείνους έτσι θα συνεχίσουμε να προσφέρουμε τρόπους ώστε να αποθηκεύουν τις αναμνήσεις τους μέσα στο facebook» συμπλήρωσε.
Επιπλέον θα δοθεί χρόνος έτσι ώστε οι χρήστες να ανακτήσουν τις φωτογραφίες τους προτού τερματιστεί η εφαρμογή: αυτό θα γίνει μέσω ενός ξεχωριστού ιστότοπου που έχει δημιουργήσει το facebook όπου θα μπορούν να δουν τις φωτογραφίες τους και να τις κατεβάσουν είτε στον υπολογιστή είτε στο κινητό τους. Αυτή η δυνατότητα δίνεται μέχρι τον Μάιο.
Εναλλακτικά μπορούν να τις ανεβάσουν σε φάκελο στο προφίλ τους το οποίο θα μπορούν να δουν μόνο εκείνοι.
Οι χρήστες της εφαρμογής έχουν ήδη λάβει ένα email που τους ενημερώνει για τις αλλαγές ενώ ειδοποίηση βγήκε και μέσω της ίδιας της εφαρμογής. Τις επόμενες μέρες οι χρήστες που αξιοποίησαν την εφαρμογή το τελευταίο έτος θα λάβουν ειδοποίηση και στην κεντρική σελίδα του facebook.
Αν και δεν αποκαλύφθηκε ο αριθμός των χρηστών, η επίσημη ανακοίνωση για την εξέλιξη αυτή είναι πως η δημοφιλία ήταν μικρή. Κάποια στοιχεία που είδαν το φως της δημοσιότητας θέλουν να έχει εγκατασταθεί η εφαρμογή από 87 εκατομμύρια χρήστες. Από τις 10,7 εκατομμύρια λήψεις όμως τον Ιούνιο του 2016, αυτές περιορίστηκαν στις μόλις 150.000 τον προηγούμενο μήνα.