Αυτοκίνητο

Τηλεοπτική εκπαιδευτική σειρά από τη Nissan για την προώθηση των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων

Η Nissan για να μπορέσει να υποστηρίξει ενεργά αυτή την αυξανόμενη ζήτηση, ξεκίνησε την πρώτη τηλεοπτική εκπαιδευτική σειρά.

Nissan: Τα τελευταία πέντε χρόνια, οι παγκόσμιες πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων αυξήθηκαν 23 φορές, με το 37% των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτων της Νοτιοανατολικής Ασίας να σκέφτονται τώρα την αγορά ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου ως την επόμενη αγορά τους.

Η Nissan για να μπορέσει να υποστηρίξει ενεργά αυτή την αυξανόμενη ζήτηση, ξεκίνησε την πρώτη τηλεοπτική εκπαιδευτική σειρά, για να «καταρρίψει» τους μύθους και να ευαισθητοποιήσει περισσότερο το κοινό, σε ό,τι αφορά τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα.

«Σε όλη την περιοχή, ακούμε συνεχώς ότι οι άνθρωποι αγαπούν την ιδέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αλλά πολλοί ίσως δεν καταλαβαίνουν ότι μπορούν να ταιριάξουν στον τρόπο ζωής τους ή στον τρόπο χρήσης τους», δήλωσε ο Γιουτάκα Σανάντα, περιφερειακός ανώτερος αντιπρόεδρος της Nissan για την Ασία και την Ωκεανία.

Να σημειώσουμε ότι οι περισσότεροι προβληματισμοί που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές έχουν να κάνουν με την φόρτιση, την αυτονομία και τα κίνητρα αγοράς που θα έχουν αν θα επιλέξουν την αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου.