Αυτοκίνητο

Skoda Fabia: Η πρώτη οδήγηση του μοντέλου Monte Carlo στον Ταξιάρχη

Το νέο Skoda Fabia διαθέτει και πίσω ραντάρ για πλήρη έλεγχο των πίσω σημείων, ενώ ελέγχεται και το νεκρό σημείο με ειδική σήμανση στον εξωτερικό καθρέπτη για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Μετά από 19 χρόνια πετυχημένης πορείας, το Skoda Fabia όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει να ηγείται των πωλήσεων στην εταιρεία, καθώς κατέχει τη δεύτερη θέση με συνολικά 4 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως.

Σήμερα (28/11) παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στους δημοσιογράφους της Θεσσαλονίκης η ανανεωμένη Fabia Monte Carlo, όπου μετά από τη δοκιμαστική οδήγηση στα ορεινά χωριά της Χαλκιδικής διαπιστώσαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα βελτιωμένο μοντέλο.

Ο τρικύλιδρος κινητήρας του ενός λίτρου και το νέο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού Monte Carlo μας κατέπληξε από την πρώτη στιγμή, καθώς διαπιστώσαμε από τα πρώτα μέτρα ότι έχουμε να κάνουμε με ένα καλοστημένο αυτοκίνητο, που το τιμόνι υπακούει στις υποδείξεις του οδηγού, το φρένο κάνει ακούραστα τη δουλειά του, έχει δύναμη από τις χαμηλές στροφές, διαθέτει άφθονους χώρους για όλους τους επιβάτες, είναι άνετο και προπάντων οικονομικό, καθώς στο ταξίδι μας η κατανάλωση κυμάνθηκε κοντά στα 5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα.

Στο μοντέλο έχουν γίνει αλλαγές στον μπροστινό προφυλακτήρα, η μάσκα έγινε μεγαλύτερη, σημαντική εντύπωση προκαλούν τα φώτα ημέρα τύπου Led, η διχρωμία στο αμάξωμα που του δίνει περισσότερο σπορ χαρακτήρα, ενώ του χαρίζουν οι εντυπωσιακές μαύρες ζάντες. Και στο πίσω μέρος υπήρξαν αλλαγές, όπως στον προφυλακτήρα και στα φωτιστικά σώματα.

Στο εσωτερικό μας άρεσε η ποιότητα των υλικών, η συναρμογή τους, η οροφή που χαρίζει πόντους στο εσωτερικό και κάνει ευχάριστη τη διαμονή του οδηγού και των επιβατών, η όμορφη, αλλά λιτή κεντρική φωτιζόμενη κονσόλα, οι κόκκινες διακοσμητικές ραφές στα υποβραχιόνια των μπροστινών θυρών και στο μπροστινό κεντρικό υποβραχιόνιο.

Η νέα Fabia μπορεί να φιλοξενήσει άνετα τέσσερις ενήλικες οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους αρκετό χώρο, ενώ ο πέμπτος επιβάτης ουσιαστικά θα στερήσει την άνεση των υπολοίπων, χωρίς όμως να τους γίνεται βάρος. Ο αποθηκευτικός χώρος είναι 330 και μπορεί να φθάσει τα 1.150 λίτρα σε περίπτωση που πέσουν τα πίσω καθίσματα.

Το νέο Fabia διαθέτει και πίσω ραντάρ για πλήρη έλεγχο των πίσω σημείων, ενώ ελέγχεται και το νεκρό σημείο με ειδική σήμανση στον εξωτερικό καθρέπτη για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια. Παράλληλα διαθέτει νέο σύστημα infotainment, media Command, νέο πίνακα οργάνων και δύο θύρες USB για τους πίσω επιβάτες.

Κατά τη διάρκεια της οδήγησης συναντήσαμε άσχημες καιρικές συνθήκες. Όμως το μοντέλο έδειξε τις δυνατότητές τους, με την πρόσφυση να μην αλλοιώνεται από τη δυνατή βροχή, τους πλάγιους ανέμους και το άσχημο οδόστρωμα δεν στάθηκε ικανό να μετριάσει τις δυνατότητές του.

Ο κινητήρα δυνατός από τις χαμηλές στροφές έδειχνε τις δυνατότητές του στις 2.800-3.000 σ.α.λ. Επίσης, τα φρένα δυνατά και ακούραστα σταματούν υποδειγματικά το αμάξωμα.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει μόνο μονάδες που καταναλώνουν βενζίνη. Τρεις επιλογές, 1.0 MPI 75 ίππων, 1.0 TSI 95 είτε 110 ίππων. Η Monte Carlo 1.0 95 κοστίζει 14.880 ευρώ. Ο τιμοκατάλογος ξεκινά από τα 10.980 ευρώ (1.0 75 Active).