Η νέα BMW S 1000 RR έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην EICMA του 2018. Με πλήρως επανασχεδιασμένο κινητήρα και ανάρτηση, με μεγαλύτερη ιπποδύναμη κατά 6 kW (8 hp), που φτάνει τώρα τα 152 kW (207 hp), και με χαμηλότερο βάρος από τα 208 kg στα 197 kg (193,5 kg με το Πακέτο M), η σούπερ σπορ μοτοσικλέτα που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2009 μπαίνει τώρα στην τρίτη, εντελώς νέα γενιά της.
Πέρα από τις βελτιωμένες επιδόσεις, ανάμεσα στους στόχους της νέας RR ήταν να γυρίζει κατά ένα δευτερόλεπτο ταχύτερα στην πίστα από την προηγούμενη, να διαθέτει πιο φιλική στο χρήστη σχεδίαση καθώς και να προσφέρει βέλτιστο έλεγχο και να είναι ευκολοδήγητη
Η νέα RR δεν θα αφήσει κανένα αναβάτη ανικανοποίητο, είτε σε καθημερινή χρήση σε επαρχιακούς δρόμους γεμάτους στροφές, είτε στην οδήγηση στο όριο μέσα στην πίστα.
Κι αυτό επιτυγχάνεται χάρη στο ότι η BMW Motorrad έχει ανεβάσει σε εντελώς άλλο επίπεδο συστήματα υποβοήθησης όπως τα traction και wheelie control, το ABS και το Hill Start Control. Το ίδιο βέβαια ισχύει για τα φώτα LED και τα TFT όργανα της μοτοσικλέτας.
Επανασχεδιασμένος κινητήρας με Τεχνολογία BMW ShiftCam για ακόμη μεγαλύτερη ισχύ στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, καθώς και για αυξημένη μέγιστη ισχύ
Χάρη στον επανασχεδιασμένο, 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα της, ο οποίος είναι και 4 kg ελαφρύτερος από πριν, η νέα RR αγγίζει άλλα επίπεδα απόδοσης.
Για το σκοπό αυτό, δεν βελτιώθηκε μόνο η αρχιτεκτονική των αυλών εισαγωγής και εξαγωγής, αλλά υιοθετήθηκε για πρώτη φορά και η νέα Τεχνολογία BMW ShiftCam – η οποία μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων και τη βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής.
Ο επανασχεδιασμένος αυλός εισαγωγής και η νέα εξάτμιση, η οποία είναι ελαφρύτερη κατά 1,3 kg, έχουν συμβάλει επίσης στη βελτίωση της συνολικής απόδοσης. Χάρη στην αύξηση μάλιστα της ροπής σε ένα ευρύ φάσμα περιστροφής, η μοτοσικλέτα είναι πιο εύκολη στην οδήγηση και έχει ακόμη καλύτερη επιτάχυνση.
Χαρακτηριστικά της νέας BMW S 1000 RR:
- 4 kg ελαφρύτερος, επανασχεδιασμένος 4κύλινδρος σε σειρά κινητήρας με Τεχνολογία BMW ShiftCam που μεταβάλλει το χρονισμό των βαλβίδων και τη βύθιση των βαλβίδων εισαγωγής.
- Αυξημένη ισχύς και ροπή: 152 kW (207 hp) στις 13.500 rpm και 113 Nm στις 11.000 rpm.
- Τουλάχιστον 100 Nm διαθέσιμης ροπής από τις 5.500 έως τις 14.500 rpm.
- Επίπεδη καμπύλη ροπής για πιο ομαλή επιτάχυνση. Μεγαλύτερη ευκολία στην οδήγηση και βελτιωμένος έλεγχος χάρη στην αύξηση της διαθέσιμης ροπής στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα περιστροφής.
- Επανασχεδιασμένη ανάρτηση με Flex Frame σκελετό, στον οποίο ο κινητήρας αποτελεί φερόμενο στοιχείο σε μεγαλύτερο βαθμό από πριν.
- Σημαντικά βελτιωμένη εργονομία χάρη στο σκελετό Flex Frame.
- Βελτιωμένη γεωμετρία ανάρτησης για ακόμη καλύτερο κράτημα, αυξημένη ελκτική πρόσφυση και καλύτερη αίσθηση ακόμη και στο όριο.
- Εξελιγμένες ρυθμίσεις της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ανάρτησης Dynamic Damping Control DDC με βαλβίδες νέας γενιάς στον προαιρετικό εξοπλισμό.
- Νέα πίσω ανάρτηση με χαμηλότερο βάρος κατά 300g από πριν και μοχλικό σύστημα Full Floater Pro.