Η νέα BMW M8 Coupe (Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,8 – 10,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 246 – 243 g/km*) ολοκληρώνει το τελικό στάδιο στο δρόμο για τη μαζική παραγωγή.
Η BMW M GmbH δοκιμάζει ένα αρχικό πρωτότυπο της προσεχούς ναυαρχίδας της στην πίστα GP του Εστορίλ, στην Πορτογαλία.
Νέα BMW M8 (Κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,8 – 10,7 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 246 – 243 g/km) στην τελική φάση της διαδικασίας εξέλιξης για την μαζική παραγωγή.
Η δυναμική υπεροχή, η ευελιξία και η ακρίβεια των μοντέλων BMW M προάγονται σε μία νέα διάσταση.
Φιλοσοφία αυτοκινήτου υψηλών επιδόσεων, με ελαχιστοποιημένο βάρος, χαμηλό κέντρο βάρους, ομοιόμορφη κατανομή βάρους, βέλτιστο μεταξόνιο και φαρδιά μετατρόχια.
Βελτιστοποιήσεις ειδικές για μοντέλα M αυξάνουν τα ήδη υψηλά επίπεδα ακαμψίας στη δομή του αμαξώματος, στα εξαρτήματα και στις εδράσεις του πλαισίου.
Ειδική ανάρτηση M πετυχαίνει εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια, ακρίβεια διεύθυνσης και δυναμική συμπεριφορά στο στρίψιμο.
Υψηλόστροφος V8 κινητήρας με τεχνολογία M TwinPower Turbo αποδίδει πάνω από 440 kW/600 hp. Πλήρως μεταβλητή μεταφορά ισχύος μέσω του συστήματος τετρακίνησης M xDrive με μεγαλύτερο ποσοστό κατανομής ροπής πίσω και με 2WD mode.
Λανσάρισμα στην αγορά της BMW M8 Coupe μέσα στο 2019. Επιπλέον εκδόσεις του μοντέλου: BMW M8 Cabrio, BMW M8 Gran Coupe.
Όλες οι τιμές επιδόσεων, κατανάλωσης καυσίμου/ηλεκτρικής ενέργειας και εκπομπών ρύπων είναι προκαταρτικές.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου, εκπομπών CO2, ηλεκτρικής κατανάλωσης και αυτονομίας καθορίστηκαν σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία (EC) 715/2007 στην ισχύουσα έκδοση. Οι τιμές αναφέρονται σε ένα όχημα με βασικό εξοπλισμό στη Γερμανία.
Η αυτονομία λαμβάνει υπόψη τις διαφορετικές διαστάσεις ζαντών / ελαστικών και επιλεγμένων στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού και ενδέχεται να παρουσιάζει διαφορές.