Το BMW Group σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων μηνός Οκτωβρίου, σε ένα περιβάλλον υψηλών οικονομικών και πολιτικών προκλήσεων.
Η εταιρία παρέδωσε 200.883 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 1,7% έναντι του περσινού Οκτωβρίου.
Αυτό το αποτέλεσμα ανεβάζει το συνολικό όγκο πωλήσεων της εταιρίας από την αρχή του 2018 στις 2.035.695 μονάδες, αύξηση 1,3% συγκριτικά με το πρώτο 10μηνο της περσινής χρονιάς.
«Σε ένα εξαιρετικά ρευστό περιβάλλον, πετύχαμε σταθερή άνοδο πωλήσεων τόσο τον Οκτώβριο όσο και από την αρχή της χρονιάς», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκας BMW.
«Σαφής στόχος μας παραμένει η κερδοφόρα ανάπτυξη κατά τη διάρκεια αυτής της ευμετάβλητης περιόδου, κυρίως στην Ευρώπη, όπου η αγορά εξακολουθεί να βιώνει σημαντική τιμολογιακή πίεση, μετά την επιβολή της νέας διαδικασίας δοκιμών WLTP.
Εν τω μεταξύ, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων μας αυξήθηκαν πάνω από 40% από την αρχή της χρονιάς.
Περίπου μία στις 5 BMW Σειρά 5 sedan ή BMW Σειρά 2 Active Tourer που πωλείται σε όλο τον κόσμο έχει plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, ενώ το πλήρως ηλεκτρικό μας BMW i3 συνεχίζει την ανοδική πορεία του πετυχαίνοντας αύξηση πάνω από 10% τον Οκτώβριο», συμπλήρωσε ο Nota.
Οι πωλήσεις οχημάτων BMW i, BMW iPerformance και MINI Electric τον Οκτώβριο ανήλθαν στις 13.016 μονάδες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 38,4% από τον ίδιο μήνα πέρσι. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων του BMW Group από την αρχή της χρονιάς ανέρχονται σε 110.560 (+41,6%), επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά τη θέση της εταιρίας ως κορυφαίου παγκόσμιου παρόχου premium ηλεκτροκίνησης.
Τα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα παίζουν όλο και σημαντικότερο ρόλο στις συνολικές πωλήσεις του BMW Group: τον Οκτώβριο, το 18,4% των πωλήσεων της BMW Σειράς 5 sedan και το 23,1% αντίστοιχα της BMW Σειράς 2 Active Tourer ήταν plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Το BMW i3, που γνωρίζει σταθερή επιτυχία από το 2013 που λανσαρίστηκε, αύξησε τις πωλήσεις του κατά 10,8% (3.158) τον Οκτώβριο.
Η εταιρία εκτιμά ότι θα πετύχει το στόχο πωλήσεων των 140.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων το 2018 και σκοπεύει οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων να ξεπεράσουν το μισό εκατομμύριο μέχρι τα τέλη του 2019.
Το 2025, το BMW Group θα έχει τουλάχιστον 25 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά μοντέλα στη γκάμα του, από τα οποία τα 12 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. Περί τα τέλη Νοεμβρίου, η εταιρία θα γιορτάσει την παγκόσμια, δημόσια πρεμιέρα του πολυαναμενόμενου iNEXT Vision στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες.
Οι πωλήσεις οχημάτων μάρκας BMW αυξήθηκαν τόσο τον Οκτώβριο όσο και από την αρχή της χρονιάς, παρά τη συνεχιζόμενη αστάθεια της Ευρωπαϊκής αγοράς μετά την επιβολή της νέας διαδικασίας δοκιμών WLTP στις αρχές Σεπτεμβρίου.
Αντίθετα με πολλούς από τους ανταγωνιστές του, το BMW Group συμμορφώθηκε από νωρίς με τις απαιτήσεις του προτύπου WLTP, ωστόσο η μετάβαση ολόκληρης της βιομηχανίας σε κύκλο δοκιμών WLTP έχει επιφέρει σημαντικές στρεβλώσεις διαθεσιμότητας στην Ευρώπη και έναν απροσδόκητα έντονο ανταγωνισμό, δεδομένου ότι πολλά ανταγωνιστικά μοντέλα χωρίς πιστοποίηση WLTP ταξινομήθηκαν πριν από την 1η Σεπτεμβρίου.