Ελλάδα

Ταξί απεργία: 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας – Συγκέντρωση διαμαρτυρίας των οδηγών

Ταξί απεργία: Οι οδηγοί πραγματοποίησαν συγκέντρωση στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Ταξί απεργία: Λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι οι οδηγοί ταξί αποχώρησαν από τα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Εκεί πραγματοποιούσαν συγκέντρωση μετά από κάλεσμα του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί, Θύμιου Λυμπεροπούλου καθώς εκδικάστηκε η αγωγή που κατέθεσε η εταιρεία Beat σε βάρος του.

Η εταιρεία προχώρησε στην κατάθεση αγωγής ζητώντας αποζημίωση ύψους 260.000 ευρώ, σε συνέχεια εξώδικης διαμαρτυρίας εναντίον του κ. Λυμπεροπούλου.

Η αγωγή βασίζεται σε όσα είχε πει στο παρελθόν ο Θύμιος Λυμπερόπουλος για την Beat καθώς φέρεται να έχει κάνει λόγο για φοροδιαφυγή, ανυπαρξία νομικής υπόστασης της Beat και παράνομη λειτουργία.

Ως μάρτυρες υπεράσπισης του Θύμιου Λυμπεροπούλου εμφανίστηκαν σήμερα στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων ο υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας.

Ο κ. Σπίρτζης σε δήλωσή του εξέφρασε την πεποίθηση ότι οι συνδικαλιστικές διαφωνίες δεν πρέπει να λύνονται στα δικαστήρια.

Ειδικότερα, δήλωσε:

«Οι γκρίζες ζώνες στη νομοθεσία που υπήρχαν στο παρελθόν και τακτοποιήθηκαν με το πρόσφατο θεσμικό πλαίσιο δεν πρέπει να λύνονται στις αίθουσες των δικαστηρίων».

Συμπαραστάτης του Θύμιου Λυμπεροπούλου έχει δηλώσεις και ο πρόεδρος των Ανεξαρτητων Ελλήνων και υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος.

Μάλιστα, ο κ. Καμμένος είχε κάνει ανάρτηση στο twitter σχετικά με την εκδίκαση της αγωγής.

Σε αυτήν αναφέρει: «Η προσπάθεια τρομοκράτησης του προέδρου Θύμιου Λυμπερόπουλου που όπως οφείλει υπερασπίζεται τους οδηγούς ΤΑΞΙ δεν μπορεί να περάσει σε μια δημοκρατική χώρα. Είμαι μαζί του τον στηρίζω μαζί με τους συναδέλφους του».

Ταξί απεργία: Η Beat καταγγέλλει κλίμα εκφοβισμού

Η ανακοίνωση της εταιρείας Beat αναφέρει αναλυτικά:

«Στην ανακοίνωση, ο κ. Λυμπερόπουλος κάνει έκκληση για εφαρμογή των νόμων.

Παράλληλα, μας ενημερώνει ότι υπερασπιστές του στο δικαστήριο στις 8 Νοεμβρίου (με τη ΒΕΑΤ), θα έρθουν ο Υπουργός Μεταφορών κ. Χρήστος Σπίρτζης και ο ΓΓ του υπουργείου Μεταφορών κ. Αθανάσιος Βούρδας.

Επομένως, υπάρχει σύμπνοια μεταξύ ΠΟΕΙΤΑ και υπουργείου. Ποιοί νόμοι δεν εφαρμόζονται και τι τους εμποδίζει, λοιπόν, να εφαρμόσουν τους νόμους στους οποίους αναφέρεται η ανακοίνωση; Για ποιο λόγο γίνεται αυτή η απεργία πέρα από την δημιουργία κλίματος εκφοβισμού;

Η ΒΕΑΤ συνεργάζεται με οδηγούς ταξί από την πρώτη μέρα της λειτουργίας της, πάντα μέσα στο πλαίσιο της νομιμότητας.

Στην εφαρμογή είναι εγγεγραμμένοι χιλιάδες οδηγοί, οι οποίοι συνεργάζονται χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς να τους το επιβάλλει κανείς, επειδή οι ίδιοι θεωρούν ότι μέσα από τη συνεργασία αυτή μπορούν να ωφελούνται και να αυξάνουν το εισόδημά τους με ελεύθερη επιλογή χωρίς κανέναν περιορισμό ή δέσμευση.

Τι θα κερδίσουν οι οδηγοί ταξί χάνοντας το μεροκάματό τους την ερχόμενη Πέμπτη;

Για ποιο λόγο οι πολίτες θα ταλαιπωρηθούν για άλλη μια φορά κατά τις μετακινήσεις τους στο όνομα της προστασίας του ενός;

Είναι δυνατόν σε μια ευνομούμενη χώρα να εμπλέκει ο κ. Λυμπερόπουλος ολόκληρο τον κλάδο σε μία δίκη που είναι αυστηρά προσωπική του υπόθεση;

Ποιο είναι το αληθινό αίτημα πίσω από αυτήν την απεργία; Να μπορεί ο ίδιος να προβαίνει σε έκνομες συμπεριφορές, όπως είναι η συκοφαντία, για να εξυπηρετήσει τις προσωπικές του επιδιώξεις, καταχραζόμενος την ιδιότητά του;

Και τελικά, γιατί ο κ. Λυμπερόπουλος θέλει να διώξει τη BEAT από την Ελλάδα; Η κυβέρνηση συντάσσεται με αυτό;

Εμείς και οι πολίτες θέτουμε τα ερωτήματα. Τις απαντήσεις τις οφείλει στην κοινωνία ο κ. Λυμπερόπουλος.

Όπως οφείλει και ένα συγγνώμη για την απαξίωση των κοινωνικών αναγκών και των εισοδημάτων των αυτοκινητιστών της χώρας».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο