Το σκούτερ Forza 300 της Honda έχει ανανεωθεί και έχει αποκτήσει περισσότερο σπορ εμφάνιση, με πιο συμπαγείς διαστάσεις και μικρότερο βάρος, ενώ διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό που περιλαμβάνει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, φώτα full LED και προαιρετική μπαγκαζιέρα 45 λίτρων.
Διατηρώντας το χαρακτήρα του, ένα κράμα σπορ και GT ταπεραμέντου, το νέο Forza 300 συνεχίζει την εξέλιξη. Άλλωστε το 2004 απέκτησε ηλεκτρονικά ελεγχόμενη μετάδοση Μεταβαλλόμενων Σχέσεων CVT, το 2005 ενσωματώθηκε το ABS και το 2008 εμπλουτίστηκε με κάποια στοιχεία πολυτέλειας, όπως σύστημα ήχου με ηχεία, το βελτιωμένο S MATIC και σύστημα συνδυασμένης πέδησης με ABS.
Το 2016 υιοθέτησε νέα σχεδίαση σέλας, ώστε δύο άτομα να μπορούν να ταξιδεύουν με απόλυτη άνεση, ακόμη και σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, ενώ φέτος ανανεώθηκε σημαντικά ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε ο μικρότερος αδερφός του, το Forza 125, που είχε πωλήσεις 30.000 μονάδων στην Ευρώπη μέσα σε τρία χρόνια από την παρουσίασή του.
Το μεταξόνιο και το συνολικό μήκος του σκούτερ έχουν μειωθεί, ενώ είναι στενότερο με ψηλότερη σέλα για καλύτερη ορατότητα. Παρά τη μεγαλύτερη διάμετρο του πίσω τροχού, είναι κατά 12 κιλά ελαφρύτερο, ενώ υπάρχει βελτιωμένος πίνακας οργάνων. Έτσι πέραν των βασικών αναλογικών οργάνων, διαθέτει ψηφιακές ενδείξεις και LED φωτισμό.
Η νέα ηλεκτρική ζελατίνα του Forza 300 έχει εύρος ρύθμισης έως 140 mm, από ένα διακόπτη στο αριστερό σκριπ. Έχει σχεδιαστεί για να παρέχει αεροδυναμική προστασία προωθώντας τη ροή του αέρα πάνω από το κεφάλι του αναβάτη και περιορίζοντας τους θορύβους.
Προσφέρει καλύτερη σταθερότητα και άνεση σε μεγαλύτερες ταχύτητες και για μεγαλύτερες αποστάσεις, ενώ μπορεί να χαμηλώνει στη στιγμή σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής των 140 mm με το απλό πάτημα ενός διακόπτη.
Απέκτησε μεγάλο αποθηκευτικό χώρο, καθώς κάτω από τη σέλα χωρούν δύο full-face κράνη ή ένα κράνος και σακίδιο διαστάσεων Α4.
Το αριστερό ντουλαπάκι στο φέρινγκ κλειδώνει και είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικό για τον αναβάτη, δημιουργώντας χώρο για ένα κινητό και ένα μπουκάλι νερό, για παράδειγμα.
Τα ανανεωμένα όργανα περιλαμβάνουν αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο.
Στο κέντρο βρίσκεται μία ψηφιακή οθόνη που ελέγχεται από διακόπτη στο αριστερό σκριπ με τρεις επιλογές ενδείξεων: συνολικό χιλιομετρητή, αυτονομία καυσίμου και στιγμιαία κατανάλωση στην πρώτη, μερικό χιλιομετρητή, μέση κατανάλωση και χρονόμετρο στη δεύτερη, θερμοκρασία περιβάλλοντος και φόρτιση μπαταρίας στην τρίτη.
Η ανάρτηση αποτελείται από στιβαρό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω βιδωμένα σε μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 7 επίπεδα. Ο μπροστινός τροχός των 15 ιντσών από χυτό αλουμίνιο φορά ελαστικό 120/70-15, ενώ ο πίσω τροχός των 14 ιντσών φορά ελαστικό 140/70-14 που εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση και κορυφαία άνεση στην οδήγηση.
Στα φρένα χρησιμοποιεί μονό δίσκο 256 mm εμπρός και 240 mm πίσω με δικάναλο ABS για καλύτερο έλεγχο του φρεναρίσματος σε ολισθηρά οδοστρώματα.
Το νέο Forza 300 διαθέτει υδρόψυκτο κινητήρα των 279 κ. εκ. με την μέγιστη ισχύ να είναι 18,5kW στις 7.000 σ.α.λ. και ροπή 27,2 Nm στις 5.750 σ.α.λ.
Η επιτάχυνση του μοντέλου θεωρείται ικανοποιητική και χρειάζεται 11,1 δευτερόλεπτα για να φθάσει τα πρώτα 200 μέτρα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 129 χλμ/ώρα.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 11,5 λίτρα, χαρίζοντας αυτονομία πάνω από 350 χιλιόμετρα.