Απεργία ΤΑΞΙ: 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας των οδηγών την Πέμπτη

Απεργία ΤΑΞΙ: 12ωρη πανελλαδική στάση εργασίας των οδηγών την Πέμπτη
Απεργία ΤΑΞΙ: Για ποιο λόγο γίνεται η κινητοποίηση.

Απεργία ΤΑΞΙ: Σε 12ωρη πανελλαδική απεργία προχωρούν οι οδηγοί των ταξί την Πέμπτη 7/11/2018.

Τα στελέχη της ΠΟΕΙΑΤΑ υπενθύμισαν ότι τα μέλη της θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 9 π.μ.,  στα δικαστήρια της Ευελπίδων.

Μάλιστα, υπερασπιστές του κ. Λυμπερόπουλου στο δικαστήριο με τη ΒΕΑΤ, όπως είπε ο ίδιος, θα είναι μεταξύ άλλων ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Αθανάσιος Βούρδας.

Απεργία ΤΑΞΙ: Τα αιτήματα της απεργιακής κινητοποίησης και της συγκέντρωσης της ΠΟΕΙΑΤΑ στην Ευελπίδων είναι:

  • Πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας από όλους είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή είτε για δίκτυο ή για διαμεσολαβητική εταιρεία.
  • Άμεση πάταξη της υποκλοπής έργου από φορείς (ΙΧ), που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς.
  • Άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

Τη στάση εργασίας προκήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων.

Παράλληλα, καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα Δικαστήρια της Ευελπίδων, στις 09:00 το πρωί.

«Αυτό που ζητάμε είναι η πιστή εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας απ’ όλους, είτε πρόκειται για μεμονωμένο ταξιτζή, είτε για δίκτυο, είτε για διαμεσολαβητική εταιρεία», αναφέρουν μεταξύ άλλων στην ανακοίνωσή τους.

Ζητούμενο από την Απεργία είναι η άμεση εφαρμογή των νόμων 4530/’18 και 4446/’16 και η ενεργοποίηση των ελεγκτικών μηχανισμών, ώστε να παταχθεί η υποκλοπή έργου από φορείς που δεν έχουν δικαίωμα επιβατικής μεταφοράς και να γίνει άμεση προσαρμογή όλων των εταιρειών διαμεσολάβησης με το εθνικό νομοθετικό πλαίσιο που διέπει την αστική μεταφορά.

Κυρίως όμως να σταματήσουν οι διώξεις κατά του προέδρου της ΠΟΕΙΑΤΑ και εν γένει του συνδικαλιστικού κινήματος του κλάδου.

Σύμφωνα με τον κ. Λυμπερόπουλο, ορισμένες διαμεσολαβητικές εταιρείες νοθεύουν τον ανταγωνισμό

  • είτε με παράνομες προσφορές,
  • είτε με παραβιάσεις του κανονισμού λειτουργίας,
  • είτε με την τεχνική των τριγωνικών συναλλαγών με κατάληξη τη φοροαποφυγή.

Οι συγκεκριμένες πρακτικές προσκρούουν πλέον στον ν. 4530/2018 και στο ν. 4446/16.

Είναι πλέον ζήτημα των δημόσιων ελεγκτικών μηχανισμών να εφαρμόσουν το νόμο και να δημιουργήσουν ένα υγιή πεδίο ανταγωνισμού στον τομέα των επιβατικών μεταφορών, κατέληξε.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play