Τεχνολογία

Facebook αλλαγές: Τι αλλάζει και που ποντάρει ο Ζούκερμπεργκ

Facebook αλλαγές: Γυρίζει την πλάτη του στη μετάδοση των ειδήσεων (newsfeed)

Facebook αλλαγές:  Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ φαίνεται πως γυρίζει την πλάτη του στη μετάδοση των ειδήσεων (newsfeed) του Facebook και ποντάρει στα βίντεο, την ανταλλαγή μηνυμάτων (messaging) και τα stories.

Ο ιδρυτής και επικεφαλής του Facebook θεωρεί ότι έχει επέλθει κορεσμός όσον αφορά στην εγγραφή νέων χρηστών και αναζητεί μία νέα στρατηγική του μέσου κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να φέρει περισσότερο κόσμο.

Ο Ζούκερμπεργκ οραματίζεται -και στοιχηματίζει- ότι το μέλλον της εταιρείας είναι στα βίντεο και σε stories.

Τα νεότερα προϊόντα ωστόσο, ενδέχεται να φέρνουν λιγότερα χρήματα στην εταιρία σε πρώτο χρόνο και να αποσπάσουν την προσοχή των χρηστών από τις mainstream αναρτήσεις με τις φωτογραφίες και τα σχόλια στο κοινωνικό δίκτυο, προειδοποίησε ο Ζούκερμπεργκ μιλώντας σε τηλεδιάσκεψη με αναλυτές αγορών,όπως μεταδίδει το Bloomberg.

Oι υπηρεσίες βίντεο του Facebook, Facebook Watch και Instagram TV, είναι πολύ μεγαλύτερες σε μέγεθος από το YouTube της Google, ανέφερε ο ιδρυτής της εταιρίας.

Το φορμάτ των stories είναι δημοφιλή σε Instagram και WhatsApp, όμως ο ίδιος πιστεύει ότι θα κατακτήσουν και το δικό του δίκτυο, ενώ ανησυχία των αναλυτών είναι το πως θα ενσωματωθούν διαφημίσεις στα stories.

Ο Ζούκερμπεργκ επιχείρησε να τους καθησυχάσει, λέγοντας πως ούτως ή άλλως τα stories είναι ο τρόπος που ο κόσμος θα μοιράζεται πληροφορίες στο άμεσο μέλλον και πως θα βρεθεί ο τρόπος εμπορικής εκμετάλλευσης των stories.

Το Facebook επενδύει τον τελευταίο χρόνο στην ασφάλεια του μέσου προσλαμβάνοντας χιλιάδες υπαλλήλους για να παρακολουθούν τα παράπονα των χρηστών και να διερευνούν ασυνήθιστη δραστηριότητα, βελτιώνοντας παράλληλα την τεχνολογία εντοπισμού ψεύτικων λογαριασμών και σελίδων.

Όσον αφορά την ανταλλαγή μηνυμάτων (Messaging) ο στόχος είναι αυτή να γίνει ταχύτερη. Ήδη οι χρήστες στέλνουν 100 δισ. μηνύματα την ημέρα.

Τους τελευταίους μήνες, το Facebook προσπαθεί να αποκαταστήσει την εμπιστοσύνη με τους χρήστες μετά το σκάνδαλο του περασμένου Μαρτίου με την υποκλοπή προσωπικών δεδομένων εκατομμυρίων χρηστών με σκοπό τον επηρεασμό τους στις αμερικανικές εκλογές μέσω στοχευμένων διαφημίσεων.