Open TV: Πρεμιέρα έκανε την Τρίτη, το νέο κανάλι του Ιβάν Σαββίδη, θέλοντας να μπει δυναμικά στο… σπίτι και την οθόνη κάθε τηλεθεατή.
Open TV: Η τηλεθέαση της πρεμιέρας
Σύμφωνα με τις μετρήσεις τηλεθέασης της Nielsen ο μέσος όρος του από τις 19:00 έως τις 19:45 είναι 11,4% στο γενικό σύνολο και 13,2% στο δυναμικό κοινό, ποσοστά που φαίνεται να ικανοποιούν στελέχη του τηλεοπτικού σταθμού.
Στη συνέχεια, από τις 20:00 έως τις 01:00 το Open TV σημείωσε 8% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 9,6% στο δυναμικό κοινό.
Για να γίνει μια σύγκριση, την Τρίτη 23 Οκτωβρίου, στην ίδια ζώνη προγράμματος (από τις 20:00 έως τις 01:00) είχε σημειώσει 6,2% μέσο όρο στο γενικό σύνολο και 7,6% στο δυναμικό κοινό.
Οι περισσότερες εκπομπές θα βγουν στον αέρα τις επόμενες ημέρες και κυρίως την επόμενη εβδομάδα, όπως και οι πρωινές ενημερωτικές εκπομπές, καθώς χρειάζεται λίγος χρόνος να τελειοποιηθούν όλα.
Open TV: Πώς υποδέχθηκαν τα social media την πρεμιέρα
https://twitter.com/Frouku/status/1055205744960851974
https://twitter.com/Marka20963539/status/1055210628011438081
https://twitter.com/usergdf/status/1055144554532429826
https://twitter.com/andRE_5155/status/1055138846722154497
https://twitter.com/thanlog/status/1055135837715869697
https://twitter.com/DalekNek/status/1055137990488539137
https://twitter.com/andRE_5155/status/1055139563298021376