Η μεγάλη αύξηση των πωλήσεων στα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα έχει γεμίσει με περίσσια αισιοδοξία τους επικεφαλής της BMW που βλέπουν κάθε μήνα μεγάλη αύξηση των πωλήσεών τους.
Ήδη τον Σεπτέμβριο η γερμανική εταιρεία πούλησε 14.559 μονάδες σε όλο τον κόσμο (+35%), ενώ οι πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς ανέρχονται σε 97.543 (+42,0%), επιβεβαιώνοντας ότι η BMW παίζει σημαντικό ρόλο παγκοσμίως στην ηλεκτροκίνηση.
Από το 2013 που κυκλοφόρησε το πρωτοποριακό BMW i3, συνολικά πάνω από 313.000 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά οχήματα του αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν παραδοθεί σε πελάτες.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, παρουσιάστηκαν το νέο BMW i3 (120 Ah) (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 13.1 kWh/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0γρ/χλμ) και το BMW i3s (120 Ah) (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,6 – 14,0 kWh/100 χλμ, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0 γρ/χλμ. με χωρητικότητα μπαταρίας αυξημένη στα 120Ah.
Και οι δύο εκδόσεις i3 προσφέρουν τώρα αυξημένη αυτονομία κατά 30%, που σημαίνει ότι σε καθημερινή χρήση, η αυτονομία τους αγγίζει τα 260 χιλιόμετρα, ενώ συνεχίζονται οι προσπάθειες των τεχνικών να ανέβει η αυτονομία.
Σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας μέχρι το 2025 θα έχει βγάλει στην παραγωγή τουλάχιστον 25 ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά, εκ των οποίων τα 12 θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.