Video

Χρήστος Ευθυμίου: «Η διαφθορά είναι μια από τις βασικές αιτίες που μάς οδήγησαν στην οικονομική κρίση των τελευταίων ετών»

O Χρήστος Ευθυμίου μιλά στο pagenews.gr για τη νέα θεατρική παράσταση "Ιατροδικαστής ή στη μνήμη της Έλλης Λαδά".

Ο Χρήστος Ευθυμίου μιλάει στο pagenews.gr για την παράσταση “Ιατροδικαστής ή στη μνήμη της Έλλης Λαδά” που κάνει πρεμιέρα το Σάββατο, 13 Οκτωβρίου 2018.

Λίγα λόγια για το έργο

Ένας Ιατροδικαστής, αναλαμβάνοντας μία ιδιαιτέρως σοβαρή υπόθεση, βρίσκεται αντιμέτωπος με υψηλόβαθμους φορείς της διαφθοράς. Καθένας από αυτούς, λόγω δικών του ανομολόγητων συμφερόντων, ασκεί πίεση, προσπαθώντας να αλλοιώσει την γνωμάτευση. Οι πυλώνες δομής της δυτικής κοινωνίας και η θυσία κάθε αξιακού συστήματος…. στον βωμό συμφερόντων…

Ο «Ιατροδικαστής ή στη μνήμη της Έλλης Λαδά» αναφέρει το δελτίο Τύπου για την παράσταση. Θέλετε να μάς πείτε κάτι παραπάνω; Τί πραγματεύεται και πόσο επίκαιρη είναι η θεματική της;

Επίκαιρο και διαχρονικό το θέμα του «Ιατροδικαστή» του Κώστα Λεϊμονή. Ο εφιάλτης όλων μας! Το πώς το σύστημα μπορεί να σε πιέσει αφόρητα μέχρι τελικής εξόντωσης, αν έχει διαφορετική επιθυμία από τη δική σου, όταν το συμφέρον του συγκρούεται με την αλήθεια που εσύ υπερασπίζεσαι.

Ποιος είναι ο ρόλος σας, ποιες οι δυσκολίες και στη συνέχεια τι ζυμώσεις έγιναν μέσα σας;

Ο δικός μου ρόλος είναι να υπερασπιστώ αυτές τις εκφάνσεις του συστήματος. Διαφορετικοί παράγοντες που οι απαιτήσεις τους είναι πιεστικές σε σχέση με το περιεχόμενο του πορίσματος του Ιατροδικαστή! Εκεί έγκειται και η δυσκολία του εγχειρήματος, ο ίδιος άνθρωπος, φορέας των διαφορετικών εκφάνσεων του συστήματος!

Δράττομαι της ευκαιρίας και λόγω της παράστασης να σάς ρωτήσω πώς σας φάνηκε η φωτιά στο Μάτι καθώς και η επίπονη δουλειά των ιατροδικαστών που καλέστηκαν να κάνουν τη δουλειά τους και τον έλεγχο των σορών (μορφολογικός, ο δακτυλοσκοπικός, φωτογραφικός) σε εγκαυματίες και σ΄ ανθρώπους που έλειπαν μέλη ή ήταν άμορφη μάζα.

Η δουλειά των Ιατροδικαστών είναι από τις πιο δύσκολες που υπάρχουν. Η αγάπη τους για αυτήν, τους βοηθά να ξεπερνούν τις μακάβριες ιδιαιτερότητες του λειτουργήματός τους.

Πώς πιστεύετε πως ο «Δείκτης Αντίληψης Διαφθοράς», γίνεται κατανοητός στον απλό πολίτη;

Η διαφθορά είναι μια από τις βασικές αιτίες που μάς οδήγησαν στην οικονομική κρίση των τελευταίων ετών. Αυτή η κρίση και οι επιπτώσεις της δεν πέρασαν απαρατήρητες από κανέναν.

Γιατί στην πατρίδα μας κάτι το οποίο δικαιούσαι, πρέπει να το πληρώσεις -λαδώσεις για να το απολαύσεις;

Είναι καθήκον μας να καταγγέλλουμε κάθε απαίτηση για λάδωμα και να τιμωρούνται όλοι αυτοί που το πράττουν. Έτσι μόνο δε θα βρίσκουν το θάρρος οι επίδοξοι εκμεταλλευτές μας.

Η Ελλάδα θα πρέπει να ενισχύσει τις προσπάθειες για την πρόληψη της διαφθοράς και τη διασφάλιση της ακεραιότητας των βουλευτών και των δικαστικών, καθώς και να βελτιώσει τη διαφάνεια στη χρηματοδότηση των κομμάτων. Γιατί αυτό στην πράξη δεν υλοποιείται ποτέ;

Η δικαιοσύνη πρέπει να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων να είναι πραγματικά τυφλή και γρήγορη και να πατάξει κάθε παράνομη δραστηριότητα. Η πολιτική είναι καιρός να κάνει αυτοκάθαρση και να αλλάξει τη νομοθεσία που προστατεύει τους επίορκους πολιτικούς.

Θα σας απολαύσουμε στην τηλεόραση του Epsilon στη σειρά «Ου φονεύσεις», του Πάνου Κοκκινόπουλου. Πείτε μας για τη συνεργασία καθώς και τί θα δει ο θεατής.

Στο κανάλι Epsilon η καινούρια σειρά του Πάνου Κοκκινόπουλου είναι στα χνάρια των προηγούμενων. Το «Ου φονεύσεις» έχει καινοτομίες όσον αφορά το σενάριο αλλά και τη σκηνοθεσία. Οι ιστορίες είναι πραγματικές, παραλλαγμένες, αυτοτελείς. Πολλές μικρές σκηνές πολλά μονοπλάνα δίνουν γρήγορο ρυθμό. Η σκηνοθεσία δημιουργεί άγχος στο θεατή, είναι κλειστοφοβική, τον βάζει να παρακολουθεί σαν ματάκιας από την κλειδαρότρυπα την δράση. Υπάρχει παραπλάνηση, ο θύτης μπορεί τελικά να είναι το θύμα .Το τέλος να μην είναι αίσιο με την καταδίκη του δράστη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Τί έχετε να πείτε για τις τηλεοπτικές άδειες; Πώς σάς φαίνεται που φέτος η τηλεόραση επενδύει στη μυθοπλασία;

Με τις τηλεοπτικές άδειες θα υπάρξει νομιμότητα και υγιής ανταγωνισμός που θα οδηγήσει σε καλύτερες παραγωγές και η μυθοπλασία είναι κομμάτι αυτής της αλλαγής. Η έρευνα, η συνεχής μάθηση και βελτίωση είναι ανησυχίες στη ζωή αλλά και στη συμπύκνωσή της που είναι η τέχνη και ειδικά ο χώρος του θεάτρου.

Πώς θα θέλατε να κλείσουμε την κουβέντα μας;

Εύχομαι να είμαστε υγιείς και να μπορούμε να χαιρόμαστε αυτούς που αγαπάμε και να ασχολούμαστε με αυτά που αγαπάμε !Ο χρόνος ας είναι φιλικός μαζί μας και να μας παραστέκεται!

Η ταυτότητα της παράστασης Θέατρο Αλκμήνη: Πρεμιέρα: Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2018 Αλκμήνης 8, Κάτω Πετράλωνα

Κείμενο: Κώστας Λεϊμονής Σκηνοθεσία: Παντελής Παπαδόπουλος Σκηνικά – Κοστούμια: Πολυτίμη Μαχαίρα Πρωτότυπη Μουσική: Ραφαήλ Πυλαρινός Φωτισμοί : Mανώλης Μπράτσης

Ερμηνεύουν οι:

Χάρης Σώζος Χρήστος Ευθυμίου Φιλική Συμμετοχή: Πόπη Τσαπανίδου

Σχεδιασμός Αφίσας :Φίλιππος Νικόλας Μπάρλας Τρέιλερ : Κώστας Γεραμπίνης Παραγωγή : EIG PRODUCTIONS Καλλιτεχνική Διεύθυνση – Οργάνωση Παραγωγής : Πολυτίμη Μαχαίρα Φωτογραφίες: Γιώργος Μαρινάκης Προβολή – Επικοινωνία : Νατάσα Παππά

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο