Lifestyle

Ελένη Μενεγάκη: Εντυπωσιακή στη νέα καμπάνια Pink Ribbon Bracelet (pics)

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet.

Η Ελένη Μενεγάκη φωτογραφήθηκε και φέτος για την καμπάνια ευαισθητοποίησης του καρκίνου του μαστού.

Για ακόμη μία φορά το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό.

Η Ελένη Μενεγάκη φωτογραφήθηκε με δημιουργία του σχεδιαστή, Δημήτρη Πέτρου.

Η Εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού των εταιρειών Estée Lauder συνεχίζεται, με τη δημιουργία ενός ακόμα συλλεκτικού βραχιολιού.

Το βραχιόλι είναι σχεδιασμένο από τον Δούκα Χατζηδούκα και με βασικό μήνυμα «Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους!».

Από το 1992 η Estée Lauder Companies πρωτοστατεί στην εκστρατεία ενάντια στον καρκίνου του μαστού σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος της είναι η συνεχής ενημέρωση του κοινού για την ζωτικής σημασίας, έγκαιρη διάγνωση και πρόληψη.

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης για τον καρκίνο του μαστού ξεκίνησε με την διανομή της χαρακτηριστικής ροζ κορδέλας.

Η διανομή ξεκίνησε από τα σημεία πώλησης των προϊόντων των μαρκών της εταιρείας, σε όλο τον κόσμο.

Στην Ελλάδα, η Estée Lauder από το 2005, έχοντας ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται αποκλειστικά με τον γνωστό σχεδιαστή Δούκα.

Εκείνος σχεδιάζει μία statement συλλεκτική σειρά βραχιολιών.

Κάθε χρόνο το «ροζ βραχιόλι» του Δούκα αποτελεί το σύμβολο στον αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού, τυγχάνει θερμής αποδοχής από όλον τον κόσμο και πρωτίστως, συμβάλλει σημαντικά στη συγκέντρωση χρημάτων για την ενίσχυση του Πανελλήνιου Συλλόγου Γυναικών με Καρκίνο Μαστού «Άλμα Ζωής»!

Η Ελένη Μενεγάκη είναι το πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια για την προώθηση του Pink Ribbon Bracelet.

Με την ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία, την σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.

Φωτογραφίζεται μαζί με τον Δούκα, φορώντας το συλλεκτικό βραχιόλι για το 2018 και συμβάλλει στην διάδοση του μηνύματος των εταιρειών Estée Lauder #TimeToEndBreastCancer.

Το φετινό βραχιολάκι αποτελείται από μέταλλο και δέρμα, πρωταγωνιστεί η Ροζ Κορδέλα με έντονες ανάγλυφες ραβδώσεις έχοντας αναφορά στην “Δωρικότητα, στην Λιτότητα αλλά και στην Διαχρονικότητα” των Αρχαίων Μνημείων της Ελλάδας που αποτελούν κορυφαία ορόσημα φωταγώγησης στo πλαίσιo της εκστρατείας.

Τα βραχιόλια διατίθενται ολόκληρο τον Οκτώβριο στη συμβολική τιμή των 10,50 ευρώ, από τα σημεία πώλησης των προϊόντων Estée Lauder σε όλη την Ελλάδα, αλλά και από το site esteelauder.gr.

Σκοπός της πώλησης είναι η συγκέντρωση χρημάτων για τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο Μαστού “Άλμα Ζωής”.

Αποκτήστε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή Dukas και λάβετε κι εσείς μέρος στην παγκόσμια εκστρατεία ευαισθητοποίησης κατά του καρκίνου του μαστού.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Ελένη Τώρου, Δούκας Χατζηδούκας, Ελένη Μενεγάκη, Πελίνα Θεμελή της Estee Lauder Companies, Κατερίνα Γκαμηλιάρη, Διευθύντρια Estee Lauder, Balkans, Ντόρα Κάππου, PR & Consumer Engagement Manager, Estee Lauder, Αγγελική Ζώγα, Indirect Procurement Manager, Estee Lauder Companies, Κατερίνα Σταματούκου, Decorator, Estee Lauder Companies, Χριστίνα Κάβουρα, Digital Coordinator, Estee Lauder.

Μάθετε περισσότερα για την Εκστρατεία Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Μαστού της Estee Lauder Companies στο bcacampaign.com.

Ο καρκίνος του μαστού, μας αφορά όλους! Ας βάλουμε ένα τέλος! #TimeToEndBreastCancer.