Το υπουργικό συμβούλιο του Μπαγκλαντές ανακοίνωσε ότι θα εξετάσει την επιβολή της εσχάτης των ποινών για τους υπαίτιους θανατηφόρων τροχαίων δυστυχημάτων.
«Στην τροποποίηση προτείνεται να επιβάλλεται η εσχάτη των ποινών, αν υπάρχει θάνατος από το ατύχημα», ανακοίνωσε αξιωματούχος του υπουργείου Δικαιοσύνης.
Μέχρι στιγμής η ανώτατη ποινή που επιβάλλεται είναι τρία χρόνια φυλάκιση. Πουθενά στον κόσμο δεν επιβάλλεται η θανατική ποινή για τα τροχαία δυστυχήματα.
Ο Σέιχ Σάφι, ένας φοιτητής στο πολυτεχνείο της Ντάκα που έχασε τον αδελφό του σε τροχαίο το 2015, εξήγησε ότι ένα από τα προβλήματα είναι ότι οι οδηγοί ιδιωτικών λεωφορείων δεν λαμβάνουν κανονικό μισθό, αλλά πληρώνονται με ποσοστά βάσει των επιβατών που έχουν εξυπηρετήσει. Αυτό τους αναγκάζει να εργάζονται πολλές ώρες.
«Αίτημά μας είναι οι ιδιοκτήτες (…) να τους επιτρέπουν να εργάζονται για 10 ώρες το ανώτατο. Πρέπει να καταργηθεί το μέτρο των ποσοστών», κατήγγειλε ο Σάφι που τραυματίστηκε στις διαδηλώσεις του Σαββάτου.