Μειώθηκε αισθητά πέρσι σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση η ζήτηση πετρελαιοκίνητων οχημάτων. Έτσι, το μερίδιο αγοράς, από το 49,9%, βρέθηκε στο 44,8% του συνόλου των ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων σε σύγκριση με το 2016, έχοντας πτωτική πορεία.
Το χαμένο έδαφος κέρδισαν και πάλι οι βενζινοκινητήρες οι οποίοι προσφέρουν δύναμη και επιδόσεις λόγω των υπερτροφοδοτούμενων συστημάτων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, το μερίδιο αγοράς πετρελαιοκίνητων οχημάτων μειώθηκε σε όλες τις χώρες της Δυτικής Ευρώπης, ιδίως στο Λουξεμβούργο, αλλά και στην Ελλάδα χάνοντας πάνω από 10 ποσοστιαίες μονάδες.
Ωστόσο, το μερίδιο των πετρελαιοκίνητων οχημάτων παρέμεινε σταθερό στην Ιταλία και τη Δανία.
Η Ιρλανδία παραμένει η χώρα με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς πετρελαίου (65,2%) στη Δυτική Ευρώπη, ακολουθούμενη από την Πορτογαλία (61,5%) και την Ιταλία (56,3%).
Τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος (APV) αντιπροσώπευσαν το 5,8% της αγοράς αυτοκινήτων το 2017, ενώ τα ηλεκτρικά φορτισμένα οχήματα (ECV) αποτελούσαν το 1,5% του συνόλου των αυτοκινήτων, με ανοδική τάση.