H BMW λανσάρισε για πρώτη φορά την υπολογιστική τομογραφία στην εξέλιξη, παραγωγή και ανάλυση των πρωτοτύπων.
Έτσι, ενώ μέχρι σήμερα για να πραγματοποιηθεί αυτή έπρεπε να αποσυναρμολογούνται τα κομμάτια του αυτοκινήτου, με αυτήν την τεχνολογία όλη η γκάμα οχημάτων μπορεί να υποβληθεί σε έλεγχο ποιότητας μέσω ρομπότ. Τέσσερα ρομπότ εκτελούν σαρώσεις, ενώ κινούνται γύρω από τον πρωτότυπο παράγοντα αρκετές χιλιάδες τομές απεικόνισης, για λεπτομερή εξέταση καινοτομιών, νέων υλικών και τεχνολογιών συγκόλλησης.
Μέσα από αυτήν την τεχνολογία μπορεί να γίνουν οι υπολογισμοί με το όχημα εντελώς ανέπαφο. Το νέο σύστημα ακτίνων X είναι εγκατεστημένο στο πιλοτικό εργοστάσιο της BMW, στο κέντρο έρευνας και καινοτομίας στο Μόναχο, εκεί όπου διασταυρώνεται η εξέλιξη με την παραγωγή.
Σημειώνεται, ότι αυτός ο έλεγχος είναι απαραίτητος, καθώς διαπιστώνεται η ποιότητα των συγκολλήσεων, αλλά και η εξακρίβωση της κατάστασης του αμαξώματος πριν και μετά τη βαφή, όπου οι ακραίες θερμοκρασίες μπορεί να επηρεάσουν τις δομικές κόλλες.
Τέλος, με την επεξεργασία μεγάλων ποσοτήτων δεδομένων, το λογισμικό μπορεί να μαθαίνει τα διαφορετικά μοτίβα που παρατηρούνται, να συνδέει μεμονωμένα δεδομένα και σταδιακά να αξιολογεί τα συγκεκριμένα ευρήματα αυτόματα.