Video

Baidu: Ετοιμάζει μαζική παραγωγή λεωφορείου χωρίς οδηγό (vids)

Σε πρώτη φάση τα λεωφορεία της Baidu θα χρησιμοποιηθούν σε ελεγχόμενες περιοχές, κυρίως σε αεροδρόμια και τουριστικά σημεία κινεζικών πόλεων.

H Baidu είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εταιρείες της Κίνας.

Είναι γνωστή και ως η «κινεζική Google» επειδή έχει αναπτύξει την πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης στα κινεζικά.

Η Baidu ανακοίνωσε ότι άρχισε την μαζική παραγωγή του μικρού αυτόνομου λεωφορείου της Apolong.

Το λεωφορείο κινείται χωρίς οδηγό.

Η ανακοίνωση έγινε μετά την κατασκευή του 100ού λεωφορείου από τη γραμμή παραγωγής.

Η κατασκευή γίνεται από τη Baidu σε συνεργασία με την κινεζική εταιρεία παραγωγής οχημάτων King Long.

Σε πρώτη φάση τα λεωφορεία θα χρησιμοποιηθούν σε ελεγχόμενες περιοχές.

Κυρίως σε αεροδρόμια και τουριστικά σημεία κινεζικών πόλεων καθώς και σε βιομηχανικά πάρκα.

Απώτερος στόχος της εταιρείας είναι οι ξένες αγορές.

Ήδη έχει γίνει συμφωνία με την ιαπωνική Softbank για να κυκλοφορήσουν δέκα Apolong.

Θα κυκλοφορήσουν δοκιμαστικά στους δρόμους του Τόκιο από τις αρχές του 2019.

Τα «έξυπνα» λεωφορεία διαθέτουν επίπεδο αυτοματισμού «τέσσερα».

Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αντεπεξέλθουν μόνα τους στις περισσότερες συνθήκες στους δρόμους.

Στο ανώτατο επίπεδο «πέντε» το όχημα μπορεί να τα βγάλει πέρα υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

Το Apolong φέρει όνομα που παραπέμπει στον αρχαιοελληνικό θεό «Απόλλωνα».

Το λεωφορείο έχει μέγεθος το ένα τρίτο περίπου ενός κανονικού λεωφορείου και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 14 καθιστούς επιβάτες.

Δεν διαθέτει θέση οδηγού, τιμόνι ή πεντάλ, κινείται με ηλεκτρική ενέργεια και μπορεί να διανύσει μέχρι 100 χιλιόμετρα απόσταση μετά από φόρτιση δύο ωρών.

Η ταχύτητά του φθάνει τα 70 χιλιόμετρα την ώρα, αν και στην αρχική φάση θα κινείται με 20 έως 40 χλμ/ώρα.

Αυτόνομα λεωφορεία έχουν αναπτύξει και άλλες εταιρείες, όπως οι γαλλικές Navya και Easymile, η αυστραλιανή Intellibus και η νοτιοκορεατική ΚΤ.

https://www.youtube.com/watch?v=5DVUJVyORJw