Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι θα αποκαλυφθεί πλήρως – προς το παρόν υπάρχει μόνο αυτή η φωτογραφία του πίσω τμήματος – το φθινόπωρο.
Το T-Cross, επεκτείνει τη σειρά των Οχημάτων Ελεύθερου Χρόνου (Sport Utility Vehicles) προς το «κάτω» άκρο, παρουσιάζοντας ένα ακόμη πιο κόμπακτ μοντέλο.
Η πρώτη σημαντική είδηση είναι ότι θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο ενώ το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4.107 χιλιοστά, στο οποίο και έχει δοθεί προτεραιότητα στην άνεση των επιβατών.
Αυτό ενισχύει η νέα πλατφόρμα MQB, ενώ μεταξύ των χωροταξικών του πλεονεκτημάτων σημειώστε ότι το πίσω κάθισμα μπορεί να ρυθμιστεί κατά μήκος ώστε να δημιουργείται περισσότερος χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών ή για τις αποσκευές.
Ενδεικτικά, στο στάνταρ εξοπλισμό του T-Cross θα περιλαμβάνεται
- σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών (Pre Crash),
- σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου με αναγνώριση πεζών & City Emergency Braking και
- το σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας (Lane Assist).
Διαβάστε εδώ όλα τα άρθρα του Νίκου Λιβανού