Αυτοκίνητο

Volvo: Αυτός είναι ο στόχος που θέλει να πετύχει μέχρι το 2025

Στόχος της Volvo να χρησιμοποιεί 25% ανακυκλωμένα πλαστικά σε κάθε νέο αυτοκίνητο μέχρι το 2025.

Μέχρι το 2025, τουλάχιστον το 25% των πλαστικών που χρησιμοποιούνται σε κάθε καινούριο Volvo θα προέρχεται από ανακυκλωμένο υλικό.

Σε αυτό το πνεύμα κινείται πλέον η Volvo η οποία προέτρεψε τους προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας να συνεργαστούν πιο στενά με τους κατασκευαστές αυτοκινήτων για την ανάπτυξη εξαρτημάτων νέας γενιάς που θα είναι όσο το δυνατόν πιο βιώσιμα, ιδιαίτερα όσον αφορά την περιεκτικότητά τους σε ανακυκλωμένα πλαστικά.

Προκειμένου να δείξει εμπράκτως ότι αυτός ο φιλόδοξος στόχος είναι εφικτός, η σουηδική εταιρεία αποκάλυψε μια ειδική έκδοση του plug-in υβριδικού XC60 T8, που μοιάζει ίδια με το υπάρχον μοντέλο, αλλά πολλά από τα πλαστικά εξαρτήματά του έχουν αντικατασταθεί με πλαστικά που προέρχονται από ανακυκλωμένα υλικά.

Το εσωτερικό αυτής της ειδικής έκδοσης του XC60 έχει κεντρική κονσόλα φτιαγμένη από ανανεώσιμες ίνες και πλαστικά που προέρχονται από χρησιμοποιημένα δίχτυα ψαρέματος και ναυτικά σχοινιά. Στο δάπεδο, η μοκέτα περιέχει ίνες φτιαγμένες από πλαστικά μπουκάλια PET και ανακυκλωμένο βαμβάκι που προέρχεται από τα υπόλοιπα βιομηχανιών ένδυσης.

Στα καθίσματα επίσης χρησιμοποιούνται ίνες PET από πλαστικές φιάλες. Στο μονωτικό υλικό που επενδύει το κάτω μέρος του καπό χρησιμοποιήθηκε υλικό από μεταχειρισμένα καθίσματα παλαιών αυτοκινήτων Volvo.

Η έκδοση του XC60 με τα ανακυκλωμένα πλαστικά παρουσιάστηκε στη Σύνοδο Κορυφής για τους Ωκεανούς στο Γκέτεμποργκ, κατά τη διάρκεια της στάσης του Volvo Ocean Race. Ο φιλόδοξος στόχος για τη χρήση ανακυκλωμένων πλαστικών είναι η πιο προοδευτική ανακοίνωση που έχει κάνει μια premium μάρκα αυτοκινήτων.

Ωστόσο η σουηδική εταιρεία δεσμεύτηκε να απομακρύνει τα πλαστικά μιας χρήσης από όλες τις εγκαταστάσεις και τις εκδηλώσεις της έως το τέλος του 2019.

Τέλος, η εταιρεία θα προχωρήσει στον εξηλεκτρισμό όλων των νέων Volvo που θα λανσάρει από το 2019. Επιπλέον, τον περασμένο μήνα η Volvo ενίσχυσε κι άλλο την εν λόγω στρατηγική, δηλώνοντας ότι στόχος της είναι το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως έως το 2025 να αντιπροσωπεύει πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Renault και ηλεκτροκίνηση πάνε μαζί!