Αυτοκίνητο

Formula 1: Συμφωνία της Red Bull με τη Honda

Με μονάδες ισχύος της Honda θα "τρέχουν" από τη νέα σεζόν της Formula 1 τα μονοθέσια της Red Bull.

Σε συμφωνία δύο ετών κατέληξαν Red Bull και Honda και έτσι θα αλλάξουν πολλά στη Formula 1 από τη νέα σεζόν.

Ύστερα από αρκετές εβδομάδες επίσημων συζητήσεων, η αυστριακή ομάδα και η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία συμφώνησαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους.

Συνεργασία για το 2019 και το 2020.

Από το 2021 αλλάζουν οι κανονισμοί για τις μονάδες ισχύος στη Formula 1.

«Εντυπωσιαστήκαμε από τη δέσμευση της Honda στη Φόρμουλα Ένα, από τα γρήγορα βήματα που έχουν κάνει τελευταία με την -“αδελφή” ομάδα μας- Scuderia Toro Rosso.

Καθώς και από την εμβέλεια της φιλοδοξίας τους, η οποία ταιριάζει με τη δική μας».

Αυτά δήλωσε ο επικεφαλής της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ.

Ανέφερε επίσης «αυτή η πολυετής συμφωνία με τη Honda σηματοδοτεί την έναρξη μιας συναρπαστικής νέας φάσης.

Στις προσπάθειες της Aston Martin Red Bull Racing να αγωνιστεί όχι απλά για νίκες σε γκραν πρι, αλλά γι’ αυτό που είναι πάντα ο στόχος μας, οι τίτλοι των πρωταθλητών».

Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που η ιαπωνική εταιρεία θα παρέχει μονάδες ισχύος σε περισσότερες από μια ομάδες μετά το 2015.

Τότε η Honda επέστρεψε στη Formula 1 για λογαριασμό της McLaren.

https://www.facebook.com/redbullracing/videos/1787647181281763/

Βάσει της σχετικής συμφωνίας, η Red Bull και η Toro Rosso θα χρησιμοποιούν μονάδες ισχύος με τις ίδιες προδιαγραφές.

«Το να έχουμε δύο ομάδες σημαίνει ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε δύο φορές περισσότερα δεδομένα σε σχέση με το παρελθόν».

Αυτά δήλωσε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Honda Motor Co. Ltd, Τακαχίρο Χατσίγκο.

«Πιστεύουμε ότι το να δουλέψουμε μαζί τόσο με την Toro Rosso όσο και με τη Red Bull Racing θα μας επιτρέψει να φτάσουμε πιο κοντά στο στόχο μας.

Στόχος για νίκες σε αγώνες και πρωταθλήματα, χτίζοντας δύο δυνατές συνεργασίες».

Η απόφαση της Red Bull να συνεργαστεί με τη Honda βάζει τέλος σε μια σχέση 12 ετών με τη Renault.

Συνεργασία που έχει αποφέρει 57 νίκες, τέσσερα πρωταθλήματα οδηγών και ισάριθμους τίτλους κατασκευαστών (2010-13).

Οι άνθρωποι της αυστριακής ομάδας είχαν απογοητευτεί από τη συνεχή αποτυχία της Renault να τους παρέχει καλούς κινητήρες.

Κινητήρες με τους οποίους θα μπορούσαν να συναγωνιστούν τη Mercedes και τη Ferrari.

Έτσι, από το 2016 η Red Bull είχε αρχίσει να χρησιμοποιεί μονάδες ισχύος της Renault με την επωνυμία TAG Heuer.

Παράλληλα, η Red Bull θα είναι η βασική προτεραιότητα της Honda, την ώρα που ήταν απλά ένας πελάτης για τη Renault.

Στο μεταξύ, η Honda αναζητούσε μια δεύτερη ομάδα, ύστερα από την καταστροφική συνεργασία της με τη McLaren.

Στοχεύει στο να κλείσει την «ψαλίδα» με τη Mercedes και τη Ferrari, έχοντας να δουλέψει με δύο ομάδες που βρίσκονται κάτω από την ίδια «ομπρέλα».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Formula 1: Ο Σεμπάστιαν Φέτελ στην pole position