Τεχνολογία

Facebook: Κλονίζεται η κυριαρχία του – Οι έφηβοι προτιμούν άλλα social

Το Facebook δεν είναι πια η πρώτη προτίμηση των εφήβων.

Facebook; Ποιο Facebook; Ούτε κατά διάνοια δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων.

Το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew δείχνει ότι σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018.

Παρελθόν το Facebook – Τι προτιμούν οι νέοι

To 85% των εφήβων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube.

Το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat.

Μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Στην τρίτη θέση το Facebook

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%).

Ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015.

Το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς».

Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Τριχασμένοι οι έφηβοι σε σχέση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι:

  • το 31% θεωρούν θετική την επίδραση,
  • το 24% αρνητική,
  • ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το εν λόγω δίκτυο τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος.

Οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια.

Τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σελίδες στο Facebook «άνοιξαν» οι αστυνομικές διευθύνσεις