Η Subaru, στηρίζει την προσπάθεια της για ασφαλέστερη οδήγηση σε ένα σύστημα το οποίο έχει την ικανότητα να "βλέπει" τον δρόμο και να αξιολογεί τις επικίνδυνες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν κατά την διάρκεια της οδήγησης. Το σύστημα της ιαπωνικής μάρκας με το υψηλό μηχανολογικό επίπεδο, ονομάστηκε EyeSight και περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό επιμέρους διατάξεων και λειτουργιών.
Δύο κάμερες που λειτουργούν παρόμοια με τα ανθρώπινα μάτια χρησιμοποιούνται για να επεξεργαστούν τον περιβάλλοντα χώρο σε 3D. Εκτός από τα άλλα αυτοκίνητα, το σύστημα μπορεί να αναγνωρίσει επίσης πεζούς και ποδηλάτες και να προσδιορίσει με ακρίβεια την απόστασή τους, το σχήμα τους και την ταχύτητα που κινούνται. Το σύστημα μπορεί να βοηθήσει τους οδηγούς σε μία πληθώρα περιπτώσεων οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης και της μείωσης της ζημιάς από τη σύγκρουση ή εάν είναι δυνατόν, να αποτρέψει τη σύγκρουση, μειώνοντας την κόπωση σε παρατεταμένους χρόνους οδήγησης, ή να σταματήσει τη λανθασμένη επιτάχυνση εάν πατηθούν τα λάθος πεντάλ.
Το EyeSight έχει μεταμορφώσει τη φιλοσοφία του παραδοσιακού cruise control. Οι στερεοσκοπικές κάμερες λειτουργούν από κοινού με τα συστήματα του κινητήρα, της μετάδοσης κίνησης και της πέδησης για να διασφαλίσουν ότι το αυτοκίνητο παραμένει σε μία καθορισμένη απόσταση πίσω από το προπορευόμενο όχημα, κάνοντας ρυθμίσεις για την απόσταση. Το σύστημα είναι χρησιμο στα μεγάλα ταξίδια, στην αιχμής της κυκλοφορίας ακόμα και σε μποτιλιάρισμα.
Μια ακόμη λειτουργία που συμβάλει στην ασφαλή κίνηση είναι η προειδοποίηση μετακίνησης εντός της λωρίδας (Lane Sway and Departure Warning). Προειδοποιεί τον οδηγό με ενδείξεις και προειδοποιητικούς ήχους κάτω από επικίνδυνες συνθήκες οδήγησης. Η κόπωση της οδήγησης μπορεί να επηρεάσει τον οδηγό και άθελά του να χάσει τον έλεγχο του αυτοκινήτου. Όταν το σύστημα το ανιχνεύσει μετακίνηση του αυτοκινήτου από την λωρίδα κυκλοφορίας και η ταχύτητα του αυτοκινήτου είναι περίπου 60 χλμ./ώρα, το EyeSight παρέχει στον οδηγό μία ακουστική προειδοποίηση και ενδεικτική λυχνία για να τον βοηθήσει να παραμείνει στην πορεία του. Ο οδηγός θα προειδοποιηθεί επίσης εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι το αυτοκίνητο έχει αρχίσει να απομακρύνεται σε διπλανή λωρίδα.
Επίσης, υπάρχει και η διάταξη που προειδοποίει τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα ξεκινήσει (Lead Vehicle Start Alert). Το EyeSight βοηθά τους οδηγούς να συμβαδίσουν με τη ροή της κυκλοφορίας εκπέμποντας έναν ήχο και μία αναβοσβήνουσα λυχνία εάν το αυτοκίνητο παραμένει ακίνητο όταν ανιχνεύει ότι το προπορευόμενο όχημα έχει ξεκινήσει και η κυκλοφορία έχει αρχίσει να κινείται και ικανοποιούνται και άλλες προϋποθέσεις.
Η διάταξη για την αυτόματη ενεργοποίηση των φρένων(Pre-collision Braking System & Pre-collision Braking Assist), φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο για να μειώσει τη ζημιά της σύγκρουσης ή για να αποτρέψει μία σύγκρουση όπου είναι δυνατό. Το EyeSight είναι σχεδιασμένο να βοηθήσει τον οδηγό να μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου ή, όπου είναι δυνατόν, να το ακινητοποιήσει εάν ανιχνεύσει ένα αυτοκίνητο, έναν πεζό ή κάποιο αντικείμενο. Εάν το σύστημα ανιχνεύσει ότι ο οδηγός έχει αποτύχει να εκτελέσει μία ενέργεια αποφυγής, μπορεί να εφαρμόσει αυτόματα τα φρένα.