Αυτοκίνητο

Τα πλεονεκτήματα του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη σε σχέση με τα συμβατικά μηχανικά κιβώτια

Είναι γνωστό σε όλους ότι το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη θεωρείται ως μία από τις πλέον σύγχρονες και αποδοτικές επιλογές όσον αφορά στα αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Μέσα από συνεχείς προσπάθειες στα κέντρα δοκιμών το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έφερε επανάσταση ως προς τον ευφυή τρόπο λειτουργίας του.

Η Renault ήταν μία από τις πρώτες εταιρείες που μετέφεραν αυτή την προηγμένη τεχνολογία από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα μοντέλα παραγωγής.

Ο έξυπνος σχεδιασμός και τα πολλαπλά πλεονεκτήματα του EDC (Efficient Dual Clutch) οδήγησε τους τεχνικούς της εταιρείας να το χρησιμοποιήσουν στο σύνολο της γκάμας των μοντέλων διαφορετικών κατηγοριών. Από το νέο Twingo μέχρι τα κορυφαία Espace και Talisman.

Αξιολογώντας το κιβώτιο EDC αντιλαμβανόμαστε ότι με αυτό γίνονται ταχύτατες αλλαγές ταχυτήτων, έχει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, αντίστοιχη με εκείνη ενός κλασικού αυτόματου κιβωτίου με μετατροπέα ροπής.

Οι αλλαγές μπορούν να γίνονται εντελώς αυτόματα ή ημι-αυτόματα, ανάλογα με την προτίμηση του οδηγού.

Το βάρος του είναι ίσο και λιγότερο από ένα συμβατικό μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωση του καυσίμου είναι αντίστοιχη ή και χαμηλότερη ενός χειροκίνητου κιβωτίου, έχει αυξημένη αντοχή και μειωμένες ανάγκες συντήρησης, ενώ συνδυάζει και υψηλά αποθέματα ροπής.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:Renault: Ρεκόρ παραγωγής για το εργοστάσιο της Palencia